  • 1. Data: 2013-03-25 18:59:09
    Temat: Gigabyte i komputronik :)
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    Co to za gówno Gigabyte i Komputronik? :)
    Che zareklamować MB.
    Nie chce płyta współpracować z kartą zew.
    Wypełniam formularz reklamacyjny.
    A ta ambitna ich maszyna zwraca mi komunikat:
    "
    Przyczyna reklamacji/zwrotu produktu może zawierać tylko litery, spacje,
    cyfry i myślniki."

    Zorientowałem się że nie mogę mieć kropek, przecinków i polskich znaków.
    To w jednym polu.
    W drugim mimo usunięcia wszystkiego i pozostawienia tylko elementów
    wymienionych w informacji i tak nie chce zaakceptować formularza :)
    Omijam ten gówniany komputronik jak mogę z całego serca, znajomym
    odradzam jak się da, ale czasami nie da się niestety :(
    Teraz musze czekać aż ktoś przeczyta mojego emaila i zechce mi
    powiedzieć co mam zrobić :(

  • 2. Data: 2013-03-25 19:21:06
    Temat: Re: Gigabyte i komputronik :)
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Jawi napisał:
> [...]
    > odradzam jak się da, ale czasami nie da się niestety :(
    > Teraz musze czekać aż ktoś przeczyta mojego emaila i zechce mi

    Cos im si erozsypalo. Wczoraj nie moglem uaktywnic filtow zaawansowanych
    ani quick-pofiltrowac wg. dostepnosci po salonach.

    Widac wprowadzili polityke cookies i popsuli cos innego ;)

  • 3. Data: 2013-03-25 19:34:22
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-03-25 19:21, Mr. Misio pisze:

    > Cos im si erozsypalo. Wczoraj nie moglem uaktywnic filtow zaawansowanych
    > ani quick-pofiltrowac wg. dostepnosci po salonach.
    >
    > Widac wprowadzili polityke cookies i popsuli cos innego ;)

    i poprawili wskaźnik za pierwszy kwartał, mniej reklamacji :)

  • 4. Data: 2013-03-25 19:35:31
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Jawi napisał:

    > i poprawili wskaźnik za pierwszy kwartał, mniej reklamacji :)

    coś za coś ;)

  • 5. Data: 2013-03-25 19:38:04
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-03-25 18:59, Jawi pisze:
    > Co to za gówno Gigabyte i Komputronik? :)
    > Che zareklamować MB.
    > Nie chce płyta współpracować z kartą zew.

    a uważasz, że skoro płyta nie chce współpracować z kartą zew.
    to jest powód do reklamacji?
    jest w cholerę sprzętu, który ze sobą niekoniecznie
    chce działać, a niby powinien.
    To po prostu taki ficzer.
    Wątpię, aby Twoja reklamacja została uznana,
    bo płyta jest zapewne sprawna.
    Sprawdź inne konfiguracje z tą kartą
    i zobacz jak będzie się zachowywać, oczywiście,
    o ile masz taką możliwość.
    A co do komputronika...
    tyle opinii ilu klientów. Ja póki co nie spotkałem się
    z jakimikolwiek przykrościami z ich strony.
    Za wyjątkiem dość wysokich cen.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 6. Data: 2013-03-25 20:41:00
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-03-25 19:38, gadacz pisze:
    > a uważasz, że skoro płyta nie chce współpracować z kartą zew.
    > to jest powód do reklamacji?

    A jak najbardziej, nie che z dwiema wyjętymi z innych komputerów.
    Uważasz, że powinienem się z tym pogodzić i przyjąć do wiadomości ten
    fakt i kupić kolejną kartę czy inną płytę?

    > jest w cholerę sprzętu, który ze sobą niekoniecznie
    > chce działać, a niby powinien.
    No i to jest też powód do zwrotu. Tym sposobem już kiedyś zwróciłem sprzęt.

    > To po prostu taki ficzer.
    > Wątpię, aby Twoja reklamacja została uznana,
    > bo płyta jest zapewne sprawna.
    > Sprawdź inne konfiguracje z tą kartą
    Sprawdzałem, pożyczyłem inną kartę od sąsiada. To samo.
    Karty co prawda mają po kilka lat, ale żeby obie nie poszły?
    Nie mam pomysłów po prostu i pozostaje serwis niestety.

    > A co do komputronika...
    > tyle opinii ilu klientów. Ja póki co nie spotkałem się
    > z jakimikolwiek przykrościami z ich strony.
    > Za wyjątkiem dość wysokich cen.

    A ja nie komentuje obsługi w tym wypadku. Raz miałem okazję kupić sprzęt
    u partnera komputronika i raczej nie chce korzystać więcej.
    Tylko śmieszny formularz, który nie chce przyjąć treści ze znanego sobie
    tylko powodu ;)
    Znaczy nie chciał, bo w końcu przed chwilą usunąłem polskie znaki,
    kropki, przecinki i nawet znak końca linii czyli enter. No i śmiesznie
    ten opis usterki teraz brzmi :) Ale skoro tak chcą...

  • 7. Data: 2013-03-25 20:46:22
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 25 Mar 2013 19:38:04 +0100, gadacz napisał(a):

    > a uważasz, że skoro płyta nie chce współpracować z kartą zew.
    > to jest powód do reklamacji?

    Oczywiście. Jeśli nie wykażą, że karta jest niesprawna lub z założenia nie
    obsługuje danego standardu, to muszą uznać reklamację.

    > jest w cholerę sprzętu, który ze sobą niekoniecznie
    > chce działać, a niby powinien.
    > To po prostu taki ficzer.

    To nie ficzer, to bug.

    --
    GLaF

  • 8. Data: 2013-03-25 20:53:58
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-03-25 20:46, GLaF pisze:
    > To nie ficzer, to bug.

    To kiedyś miałem zestaw zasilacz - hdd, które ze sobą nie współpracowały.
    Każdy z nich w innych kompach chodził nienagannie. Jak się w jednej
    obudowie spotkały to nie dało się uruchomić tego zestawu. Skończyło się
    na zwrocie zasilacza bo był najnowszy.
    I to był bug czy ficzer :)
    Nawet nie wiadomo które z nich było winowajcą.

  • 9. Data: 2013-03-26 01:19:50
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >zwrocie zasilacza bo był najnowszy.
    >I to był bug czy ficzer :)
    >Nawet nie wiadomo które z nich było winowajcą.

    Winowajca prawdopodobnie znajdował się między krzesłem a klawiaturą ;)

  • 10. Data: 2013-03-26 16:58:11
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-03-26 01:19, Santana pisze:

    > Winowajca prawdopodobnie znajdował się między krzesłem a klawiaturą ;)

    A tak z ciekawości to dlaczego tak sadzisz?
    Co mogłem nabroić? ;)