eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypolicyjne alfy i pomiar z naprzeciwkaRe: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
  • Data: 2011-02-22 12:15:57
    Temat: Re: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-02-18 17:22, Kamil pisze:
    > On 18/02/2011 16:00, masti wrote:
    >> Dnia pięknego Fri, 18 Feb 2011 15:54:11 +0000 osobnik zwany Kamil
    >> wystukał:
    >>
    >>> On 18/02/2011 15:42, masti wrote:
    >>>> Dnia pięknego Fri, 18 Feb 2011 15:17:14 +0000 osobnik zwany Kamil
    >>>> wystukał:
    >>>>
    >>>>> On 18/02/2011 15:08, Mario wrote:
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>>> Nigdzie nie twierdze, ze 90 jest bezpieczne. Zima w sniezycy to
    >>>>>>> nawet sporo za szybko, ale to jest jakas umowna granica, ktorej
    >>>>>>> powinni trzymac sie wszyscy.
    >>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>> Umowna tak, ale jakąś musieli wymyśleć. Równie dobrze mogłoby to być
    >>>>>> 80 lub 100, nie wielka różnica. A Ty wciąż wierzysz, że jak "napisane
    >>>>>> w prawie" 90 to jadąc 100 - ryzykujesz. Jesteś w błędzie. Poza tym,
    >>>>>> wiesz dlaczego dawno temu wymyślono ograniczenia? Na pewno nie z
    >>>>>> powodu bezpieczeństwa :-).
    >>>>>
    >>>>> Mozesz polemizowac z danymi statystycznymi, ale w krajach gdzie jezdzi
    >>>>> sie wolniej, z reguly mniej ludzi na drogach ginie. ;)
    >>>>
    >>>> czego dobrym przykładem są np. Niemcy gdzie jeździ się zdecydowanie
    >>>> szybciej. W Stanach też były eksperymenty z podnoszeniem szybkości na
    >>>> autostradach i naraz okazywało się, że jest mniej wypadków.
    >>>
    >>> Niemcy nie wypadaja az tak dobrze na tle np. Szwecji czy Wielkiej
    >>> Brytanii.
    >>>
    >>
    >> akurat te kraje to przykład kompletnego absurdu. Oba dążą do
    >> wyeliminowania wypadków przez spowolnienie ruchu do zera.
    >> Oczywiści, że gdy samochód stoi to ciężko nim spowodować wypadek.
    >
    > Jesli trzypasmowe, bezplatne autostrady to przejaw eliminowania ruchu,
    > to pewnie masz racje. ;)

    W Szwecji, Norwegii itp. wcale tych autostrad tak dużo nie ma. Tam
    zwykłe drogi są robione z większym pomyślunkiem. A co do Twojej bzdury
    odnośnie redukcji prędkości. W tej Szwecji, jeździ się znacznie szybciej
    niż w Polsce. Więc to chyba jednak nie wina prędkości. Ale wbiłeś sobie
    to w głowę i powtarzasz w kółko.

    A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: