  • Data: 2011-02-22 15:56:55
    Temat: Re: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-22 14:11, Kamil pisze:

    > Mowisz o tej samej Szwecji, w ktorej ograniczenie na autostradzie to
    > 110km/h, a nie tak dawno ktos dostal 920 tysiecy dolarow mandatu za
    > solidne przekroczenie predkosci? :)

    Pokaż mi miejsce w Polsce gdzie możesz cały czas jechać 90-110km/h.
    Powiedzmy tak przez co najmniej 300km. Nie przejeżdżasz, przez
    kilkudziesięciu kilometrowe wiochy z trzema domami na krzyż, nie
    wleczesz się za ciężarówkami i innymi spowalniaczami itp.

    Wówczas możemy wrócić do tematu. A to, że raz w ostatnie wakacje
    przejechałeś 200km/h ze średnią prędkością 60km/h, kompletnie o niczym
    nie świadczy. Nie wszyscy jeżdżą raz w roku.

    A.