  • Data: 2011-02-18 11:26:53
    Temat: Re: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-18 11:01, Kamil pisze:

    > Tak z rok temu spod wschodniej granicy (Lancut) do Poznania. Fajna
    > wycieczka z przerwa na obiadek, caly czas przepisowo bo nie lubie
    > ryzykowac z malym dzieciakiem w foteliku. Az sie ojciec dziwil, ze w
    > sumie wcale nam dlugo nie zeszlo a jechalem spokojnie.

    Czyli raz od święta przejechałeś się polskimi drogami i wypowiadasz się
    odnośnie warunków panujących na tych drogach?

    Nie odbierz mnie źle, że bronię te parę procent idiotów. Krytykuję 100%
    ludzi odpowiedzialnych za ten stan. Bo naprawdę bez większych inwestycji
    można bardzo dużo poprawić.

    Problem jest w takich ludziach jak Ty, którzy gadają jakieś pierdy, że
    prędkość itp. gdy tak naprawdę to nie jest istota problemu. Tyle, że
    takie gadki nie wymagają, niczego, po prostu idiotyczne tłumaczenie, dla
    kretynów pozwalające nic nie robić z obecnym stanem.

    A.