  • 41. Data: 2009-04-24 19:18:31
    Temat: Re: [press] policjant motocyklista zgin?ł w wypadku drogowym
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gssrqo$qc4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > A Ty co? Obrońca psów wszelkiej maści? Szkoda chłopaka że zginął. Jednak
    > to policjant. Koledzy policjanci się zemszczą. Babka będzei miała ciepło.
    > To banda łobuzów nikomu niepotrzebna. Niech się odezwie ktoś komu w życiu
    > policja pomogła. Chociaż jeden. Oni są tylko po to, żeby nas wkurwiać.
    > Tworzą kliki, sami robią wszystko niezgodnie z prawem. Tam gdzie tylko
    > jest kasa - już są. Złodziejom doniosą za kasę, zakapują kolesia
    > policjanta za kasę. Matkę zajebią za kasę. I nie mów, że tylko niektórzy,
    > że są policjanci z powołania. Nie ma. Wszyscy to skorumpowane gnoje...

    to chyba zyjemy wsród innych policjantów.
    Kilku chujków znam, prawda.. ale jakos wiekszosc z nich jest ok, pare
    DOBRYCH rzeczy im zawdzieczam

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 42. Data: 2009-04-24 19:35:49
    Od: AlF <s...@g...com>

    Arni wrote:

    > zależy kto gdzie się pęta. Ja milicje pamietam i roznice widze sporą.

    o roznica jest duza . teraz jest gorzej!

  • 43. Data: 2009-04-24 19:42:38
    Od: Arni <a...@N...spam>

    AlF pisze:

    > o roznica jest duza . teraz jest gorzej!

    co szczegolnie widac zza wielkiej wody....

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 44. Data: 2009-04-24 20:07:00
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Grzybol wrote:
    > Niech się odezwie ktoś komu w życiu
    > policja pomogła. Chociaż jeden. Oni są tylko po to, żeby nas wkurwiać.

    Slabe to co napisales. Gnoje sa wszedzie a generalizujesz jak chlopek
    roztropek bo pewnie kiedys... cus osobistego.
    Ja widzialem jak pomogla* Przyznam ze bylem zaskoczony ;) Kilku znam i
    lubie. Fakt ze powierzchownie i wodki nie pragne z nimi pic. Fakt ze
    zaden niebieski nie zdobyl nigdy mojego szacunku.

    * malenki szczegolik: to byla austriacka Policja ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 45. Data: 2009-04-25 06:40:08
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 24 Apr 2009 19:08:41 +0200
    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    > policjant. Koledzy policjanci się zemszcz?. Babka będzei miała ciepło. To
    > banda łobuzów nikomu niepotrzebna. Niech się odezwie kto? komu w życiu
    > policja pomogła. Chociaż jeden. Oni s? tylko po to, żeby nas wkurwiać.
    > Tworz? kliki, sami robi? wszystko niezgodnie z prawem. Tam gdzie tylko jest
    > kasa - już s?. Złodziejom donios? za kasę, zakapuj? kolesia policjanta za
    > kasę. Matkę zajebi? za kasę. I nie mów, że tylko niektórzy, że s? policjanci
    > z powołania. Nie ma. Wszyscy to skorumpowane gnoje... Znam ich wielu. Bardzo

    Generalizujesz. Nie wiem ILU ich jest, ale zdarzają się też normalni
    funkcjonariusze, tzn. mi się raz czy dwa przytrafili.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 46. Data: 2009-04-25 06:44:39
    Temat: Re: policjant motocyklista zgin?? w wypadku drogowym
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 24 Apr 2009 10:53:19 +0200
    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    > Doba minęła, mam wrażenie że wiodące dla tego wątku zdarzenie jest
    > wyciszane w naszej "wolnej prasie".

    Normalne w takich przypadkach.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 47. Data: 2009-04-25 06:46:45
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 14:21:31 -0700 (PDT)
    WIADRO <w...@g...com> wrote:

    > huj im w dupe wszystkim,
    > nagle się okazuje że MOTOCYKLISTA miał rodzinę, piękne zdjęcie czarno
    > białe, niech pokażą kurwa jak go pakują w worek, jak traktują każdego
    > dawcy narządów, niech pokażą w gazetach plastikowy worek , go w
    > częsciach, jego lśniące czarno żółte suzuki gsxr, kurwa a gdzie
    > zmianaka ze jechał ŚCIGACzem? co nagle samobójca ma tożsamość,
    > rodzine?? toć to zwykkły motocyklista.. warzywo .. panowie wiosna
    > idzie będą warzywa trzeba nakarmić statystyki...
    >
    > ..kurwa

    Pewnie żyjesz na tym świecie sporo dłużej niż ja i jeszcze nie przyuważyłeś
    że tu są równi i równiejsi? Napisał bym coś jeszcze ale zaraz się wojna rozpęta
    na grupie, albo sie czepicie że troluje.

    > "Uroczystość pogrzebowa rozpocznie się o godz. 13.00 w sobotę 25
    > kwietnia w kaplicy na cmentarzu przy ul. Kobylińskiego w Płocku."
    >
    > może gazety się też przypierdolą że przyjedziemy motocyklami zapalimy
    > świeczkę.... tak jak żegnaliśmy tego co wbił się w autobus...

    A to by było ciekawe. Może by was policja nie przepuściła? Zatrzymała?
    Cholera wie...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 48. Data: 2009-04-25 07:18:20
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Generalizujesz. Nie wiem ILU ich jest, ale zdarzają się też normalni
    > funkcjonariusze, tzn. mi się raz czy dwa przytrafili.

    Widzisz, a chodzi o to, żeby było odwrotnie, żeby wszyscy byli normalni, a
    zdarzali się tylko nienormalni i tych powinno wyłapywać wewnętrzne sito
    kontroli psychologicznej przeprowadzanej co 2-5 lat, a nie jak obecnie raz w
    życiu :) Dlaczego k. jak noszę okulary, to badania do prawka musze robić co
    3 lata, a takiemu policjantowi daje się broń do ręki, szybkie samochody,
    motocykle, uprawnienia i nie musi przechodzić badań równie często ?
    WOJO

  • 49. Data: 2009-04-25 08:39:50
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sat, 25 Apr 2009 09:18:20 +0200
    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote:

> [...]
    > kontroli psychologicznej przeprowadzanej co 2-5 lat, a nie jak obecnie raz w

    Teoria ładna. Ustawe nie trudno zmajstrować. Problem będzie z egzekwowaniem
    tego. Czemu? Ano taka mentalność ludzi. Polacy mają taką tendencję do
    przekrętów. Wbrew pozorom mam bardzo nacjonalistyczne poglądy.

    > Dlaczego k. jak noszę okulary, to badania do prawka musze robić co
    > 3 lata, a takiemu policjantowi daje się broń do ręki, szybkie samochody,
    > motocykle, uprawnienia i nie musi przechodzić badań równie często ?

    Dlaczego średnia krajowa jest prawie 3kpln, a trzyosobowa niepatologiczna
    rodzina nie zarabia łącznie nawet połowy tego? Polska to kraj absurdu,
    ale i tak ją kochamy, bo nasza... Trzeba by tylko coś zrobić z tymi
    durniami na większości szczebli administracji publicznej, za dużo
    zarabiają w stosunku do kompetencji i tego co działają(IMVHO).

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 50. Data: 2009-04-25 09:00:00
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wielu nie oznacza wszystkich. Ale jak powiedziałem. Na tę dyskusję szkoda
    > czasu. Nie ma argumentu, który by Cię przekonał.
    > Mystik

    Mylisz się. Nie szkoda czasu. Właśnie na taką dyskusję. Nie wszyscy widzę
    zrozumieli mnie. Nie chodzi mi tylko o policję drogową. Miałem na myśli
    wszystkich policjantów, całą tą bandę. Nie chce mi się tu przytaczać
    przykładów ich bandytyzmu, bo z całą pewnością byłoby ich miliony. Fakt, że
    nie ruszaja dupy z komisariatów w poszukiwaniu złodziei, przestepców, też
    dla mnie jest bandytyzmem. Dlatego, że za to im płacą. 99% spraw jest
    umarzanych ze względu na niewykrycie sprawcy. Złodziej ma większe prawa niż
    okradziony, policjanci chronią złodziei, bo np. im donoszą na innych
    złodziei. Piszę o tym wszystkim z autopsji. Sukcesy policji polskiej to
    złapanie pijanego rowerzysty i wlepienie paru mandatów. Jakby nie to, to nie
    mieli by po co iść do roboty. W sprawach grubych, gdzie w grę wchodzi
    polityka, rządzą już politycy-przestepcy. Policja wtedy nie ma nic do
    powiedzenia, jest na ich usługach. Przykłądy? Miliony, wystarczy poczytać w
    necie. Większość jest wyciszana, zanim się przedostanie do opinii
    publicznej. Pytanie zasadnicze: jaką chcecie mieć policję? Przyjazną
    obywatelowi? Czy skorumpowanych nieudaczników, którzy nigdzie nie mogli
    znaleźć roboty? Wielu przestepców wstapiło do policji, by legalnie robić
    przekręty, bo po co mają się ukrywać? Znam takich. Można by pisać długo.
    Dyskusja oczywiście NTG, ale tak jakoś się wywołała. Nie ciągnę dłużej,
    chyba że ktoś bardzo chce:-)

    --
    Grzybol