  • 11. Data: 2013-08-30 12:24:33
    Temat: Re: policja sie zbroi
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.08.2013 11:50, Marcin N pisze:

    > Ale jakie pościgi? Kto w dzisiejszych czasach ucieka? Toż jest tak
    > obfotografowany, że nie sposób się wykręcić nawet jakby udało się uciec.

    Obfotografowanie kradzionego auta bardzo duzo da, aha. Tak samo jak
    kierowca pijany, na zdjeciu od razu widac!

  • 12. Data: 2013-08-30 12:50:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał
    W dniu 2013-08-30 11:12, J.F pisze:
> [...]
    lnoslaska_policja_szybciej_dogoni_piratow_drogowych.
    html

    >Ale jakie pościgi? Kto w dzisiejszych czasach ucieka? Toż jest tak
    >obfotografowany, że nie sposób się wykręcić nawet jakby udało się
    >uciec.

    To sie powie ze prowadzil dobry znajomy, Hermann Schmidt, z Buenos
    Aires :-)
    Albo bezczelnie stwierdzi ze przeciez instrukcja wyraznie mowi -
    zrownac predkosc z gonionym pojazdem i mierzyc, a tu nie bylo
    zrownania :-)
    (ale tez tu jest radar, to moze nie trzeba zrownywac).

    >Chyba, że prawdziwy przestępca, ale takiego drogówka nie ruszy
    >przecież.

    Oj, a skad drogowka ma wiedziec wczesniej ze to prawdziwy przestepca
    ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-08-30 13:32:00
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Oj, a skad drogowka ma wiedziec wczesniej ze to prawdziwy przestepca
    > ? :-)

    A jak jakieś dzieci uciekały przed policją to byl wielkie larum, ze policja poscigiem
    zaszczuła biedne malolaty.
    Znaczy się, że wiedzieli kogo gonili. Tak przynajmniej twierdzili "spece" na tej
    grupie. To i przestępce wyczują.
    :)

    J.

  • 14. Data: 2013-08-30 16:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail szelaga@gmail_blebleble.com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Tu jest informacja na temat 12 nieoznakowanych samochodow dla drogowki
    > http://przetargi.policja.pl/portal/zp/529/86910/31Ct
    r13MT.html

    > W SIWZie jest podana minimalna pojemnosc, minalna moc, predkosc,
    > przyspieszenie do 100, wiec nie przypuszczam, zeby i w tym przetargu
    > inaczej sprecyzowali wymagania.

    nie widzisz róznicy w tych dwóch specyfikacjach?
    abn nie odpowiedział - zmyślałes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 15. Data: 2013-08-30 17:07:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
> [...]
    > inaczej sprecyzowali wymagania.

    >nie widzisz róznicy w tych dwóch specyfikacjach?

    Zmyslal.
    Wiesc gminna niesie ... ale tu na szczescie mozna sobie w oficjalne
    dokumenty zajrzec.

    I 5 ofert bylo, i zadnej nie odwalili bo nie spelniala warunkow.
    Choc cos mi sie widzi ze trzy oferowaly mercedesa, jedna forda (czy
    bmw), a wygral passat.

    J.

  • 16. Data: 2013-08-30 20:21:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek Szelag" napisał w wiadomości
> [...]
    tr13MT.html
    >W SIWZie jest podana minimalna pojemnosc, minalna moc, predkosc,

    A swoja droga ciekawa sprawa - Swiss Contribution, czyli pomoc
    szwajcarska

    Zaczyna sie ambitnie
    http://www.swiss-contribution.admin.ch/poland/pl/Hom
    e/About_Swiss_Contribution

    "Od 2008 Szwajcaria uczestniczy w wielu projektach stworzonych w celu
    zmniejszenia różnic społeczno-gospodarczych na obszarze rozszerzonej
    Unii Europejskiej. Projekty te dotyczą głównie ochrony środowiska,
    ochrony zdrowia czy edukacji. Pomimo szybkiego wzrostu, poziom
    dobrobytu w nowych krajach członkowskich UE pozostaje stosunkowo
    niski, a dysproporcja pomiędzy nimi, a starą piętnastką jest nadal
    dosyć wysoka. Udział Szwajcarii w procesie rozszerzania Unii
    Europejskiej jest wyrazem solidarności, tworzącym jednocześnie
    fundamenty trwałych gospodarczych i politycznych powiązań z nowymi
    krajami członkowskimi."

    A drobna czesc w ramach tego konczy sie tak
    http://www.policja.pl/portal/pol/588/72203/Szwajcars
    koPolski_Program_Wspolpracy.html

    "zakup 12 nieoznakowanych pojazdów policyjnych wraz z wyposażeniem i
    wideo rejestratorami. Pojazdy będą przeznaczone dla jednostek Policji
    z terenu województw podlaskiego i lubuskiego,"

    I tak oto Szwajcaria pomaga zmniejszyc roznice spoleczne miedzy Polska
    a Szwajcaria :-(

    J.

    przyspieszenie do 100, wiec nie przypuszczam, zeby i w tym przetargu
    inaczej sprecyzowali wymagania.

    Arek

  • 17. Data: 2013-08-31 18:08:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.08.2013 22:19, J.F pisze:
    > "Wojewódzkie komendy policji w całej Polsce dostaną w sumie 75 nowych
    > samochodów..."

    A potem dalej będą chować się po krzakach, aby oszczędzać paliwo i
    nabijać statystyki wykrywalności wykroczeń Iskrą-1 lub podobnym bublem.
    :) We włocławku np. każdy policjant ma po ~100 mandatów na głowę
    miesięcznie i jednego pijanego. Powtarzam na głowę. I co miesiąc na
    komisariacie "słupki" leżą do wglądu w ramach motywacji do większej
    wydajności.

    --
    anacron
    aba/