  • 21. Data: 2012-06-26 23:37:46
    Temat: Re: pokusa za 1000zł
    Od: to <t...@i...pl>

    begin scobowski

    > absolutnie lambo!.

    Po jakiemu to?

  • 22. Data: 2012-06-26 23:49:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-26 23:34, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Sure. Uwierz, on nie będzie skręcać :-). E30 z S42 (2.0l wolnossące i
    > 300koni :-)

    Ale bokiem poleci :D :D

    > Uwaga, pornografia :-)
    > http://www.bmw-sg.com/forums/classics-e21-e28-e30-e3
    4-etc-etc/23407-bmws-screaming-s42-engine-2.html

    Nie stać mnie na takie coś. Na to trzeba mieć czas, a tego
    stale brakuje.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 23. Data: 2012-06-26 23:51:43
    Temat: Re: pokusa za 1000z?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-26 22:44, DoQ pisze:

    > megrims ma same bite, 4 śladowe szroty
    nie 4 śladowe, tylko 5 śladowe! 4 ślady to ja normalnie zostawiam :D

    > później naprawił i zmienił chromy na czarny mat dla niepoznaki!

    hola hola! proszę mnie nie obrażać. Ja nigdy bym na czarno niczego
    nie okleił. Wypraszam sobie <ROTFL>

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 24. Data: 2012-06-27 00:30:12
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-06-26 23:49, megrims wrote:

    > Ale bokiem poleci :D :D

    Bardzo chętnie :-)

    4-etc-etc/23407-bmws-screaming-s42-engine-2.html

    > Nie stać mnie na takie coś. Na to trzeba mieć czas, a tego
    > stale brakuje.

    Coś za coś... jak zawsze...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 25. Data: 2012-06-27 07:32:40
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > http://www.autocube.pl/flota/lamborghini-gallardo-id
    7.html

    > tak się zastanawiam, czy warto wydać tysiaka na to cacko i wyszleć się
    > do bólu?

    jezeli jest wersja w tdiku to oczywiscie ze warto.

  • 26. Data: 2012-06-27 13:58:48
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Kup sobie motocykl, za 15kPLN wyszalejesz się bez łaski...

    Łee, co to za szaleństwo, gdy walą w człowieka robale. Lambo wygrywa.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 27. Data: 2012-06-28 00:26:05
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    =Marcos=, Wed, 27 Jun 2012 13:58:48 +0200, pl.misc.samochody:

    > Łee, co to za szaleństwo, gdy walą w człowieka robale. Lambo wygrywa.

    Dziwnym nie jest, ale widuję motocyklistów jednak nieco ubranych.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 28. Data: 2012-06-28 10:10:45
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):
    ..
    > tak się zastanawiam, czy warto wydać tysiaka na to cacko i wyszleć się
    > do bólu?
    ..
    Z czysto ekonomicznego punktu widzenia warto. Zakup czegokolwiek dającego
    zbliżone wrażenia na stałe, będzie droższy niż wypożyczanie aby poszaleć na
    torze przez kilka lat. Przecież nie będziesz tam jeździł codziennie. Może co
    kilka tygodni a jak znam życie to raz na kilka miesięcy.
    Inna sprawa, że zmachasz się po godzinie i będziesz miał dosyć.
    W pozostałych 24h. pozostanie jeszcze lans ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl
    http://tunery.tv

  • 29. Data: 2012-06-28 20:42:54
    Od: mw <m...@g...com>

    7.html

    > A nie lepiej jakis 'ekspiriens' na torze? Np. silverstone?
    > Chyba, ze chodzi o lans na miescie. ;]

    Ekspiriens chyba drożej wyjdzie, ale ja osobiście jestem zadowolony z
    silverstonowego, tylko trochę krótko.