  • 11. Data: 2012-06-26 22:43:42
    Temat: Re: pokusa za 1000zł
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2012 22:03, R2r pisze:
    > Tfu! NTG! ;-)

    Fakt. Patrz w lusterka!! :)

    --
    Pozdr.

  • 12. Data: 2012-06-26 22:44:55
    Temat: Re: pokusa za 1000z?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2012 22:21, to pisze:
    > Nie lepiej pożyczyć coś od megrimsa?

    megrims ma same bite, 4 śladowe szroty.. sam widziałem jak rozbił,
    później naprawił i zmienił chromy na czarny mat dla niepoznaki!

    --
    Pozdr.

  • 13. Data: 2012-06-26 22:46:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > megrims ma same bite, 4 śladowe szroty.. sam widziałem jak rozbił,
    > później naprawił i zmienił chromy na czarny mat dla niepoznaki!

    Kura też bita?

  • 14. Data: 2012-06-26 22:49:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2012 22:46, to pisze:
    > Kura też bita?

    Bita bo jaj nie znosi ...

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-06-26 22:51:32
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    > http://www.autocube.pl/flota/lamborghini-gallardo-id
    7.html

    > tak się zastanawiam, czy warto wydać tysiaka na to cacko i wyszleć się
    > do bólu?

    Ten ból objawi się po przywaleniu w najbliższe drzewo? ;-)

    Coś mi się wydaje, że nie dadzą tego mocnego cacka ot tak, człowiekowi z
    ulicy. Pamiętając jak się zbiera do jazdy 400 konne subaru miałbym
    wątpliwości, czy w 24h da się opanować bo bezpiecznego poszalenia to
    Lambo. Wiem że subaru a lambo to inna bajka, ale raczej mam ma myśli
    samochód o wielkiej mocy.

    Seco

  • 16. Data: 2012-06-26 23:19:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Bita bo jaj nie znosi ...

    Myślisz, że od tego zacznie?

  • 17. Data: 2012-06-26 23:26:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-06-2012 22:51, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
> [...]
    > wątpliwości, czy w 24h da się opanować bo bezpiecznego poszalenia to
    > Lambo. Wiem że subaru a lambo to inna bajka, ale raczej mam ma myśli

    Pewnie kaucja będzie taka, że przeciętny obywatel obejsra się i pożyczy
    najwyżej Suzuki Alto :)

    --
    Pozdr.

  • 18. Data: 2012-06-26 23:26:35
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-06-26 17:04, megrims pisze:

    > to samo chciałem napisać. Bierz GT

    absolutnie lambo!. To prawie r8 ;)

  • 19. Data: 2012-06-26 23:27:51
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-06-26 22:43, DoQ pisze:

    > Fakt. Patrz w lusterka!! :)

    się kuźwa nie śmiej. dawcy są wszędzie ;-)

  • 20. Data: 2012-06-26 23:34:24
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-06-26 18:51, megrims wrote:

    > na tor wystarczy kwadrat (E30) + swap na V8 + klata + zawias
    > i hamulec z M3 E46 (pasuje).

    Sure. Uwierz, on nie będzie skręcać :-). E30 z S42 (2.0l wolnossące i
    300koni :-)

    Uwaga, pornografia :-)
    http://www.bmw-sg.com/forums/classics-e21-e28-e30-e3
    4-etc-etc/23407-bmws-screaming-s42-engine-2.html

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik