  • 1. Data: 2010-06-11 21:22:10
    Temat: pokrywki na obiektyw z filtrem
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    Niedługo jadę na wakacje do Sopotu, więc kupiłem sobie Canona z obiektywem
    18-200 i zapuszczam brzuch żeby się z nim przechadzać po monciaku. Mam
    nadzieję, że laski się nie skapną, że ma białą kropkę zamiast czerwonej,
    czyli nie jest profi. W każdym razie rozmiary ma już w miarę słuszne czyli
    generalnie wydłuża.
    Kumple mi mówili, że do tego ma być też filtr polaryzacyjny to wziąłem
    Hoya HD. Tylko teraz pokrywka na obiektyw nie wchodzi. Widziałem, że są
    też pokrywki na obiektyw z filtrem Hoyi, ale taki kawałek plastiku
    kosztuje ok 40 zł. Warto coś takiego kupować jeśli sam filtr miał być niby
    z hartowanego szkła i się nie rysować?

  • 2. Data: 2010-06-11 21:29:35
    Temat: Re: pokrywki na obiektyw z filtrem
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 11 Cze, 23:22, Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    wrote:
> [...]
    > ale taki kawałek plastiku
    > kosztuje ok 40 zł. Warto coś takiego kupować jeśli sam filtr miał być niby
    Niw warto. Od razu kup sobie takie cos:
    http://cgi.ebay.de/Super-Tele-440mm-5-6-Canon-EOS-35
    0d-400d-450d-1000d-/350105754553?cmd=ViewItem&pt=DE_
    Elektronik_Computer_Foto_Camcorder_Objektive_PM&hash
    =item5183eddbb9

    Kosztuuje tylo tyle, co orginalny skylight nikona.
    Pozdrawiam StaM