  • 11. Data: 2014-05-04 14:59:57
    Temat: Re: pokrowiec do samyanga 8mm
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <53663066$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>,
    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> wrote:

    > Mam oba, Lowepro wygodniejszy.
    O, widze ze kol. ixigrek znowu sie madrzy.
    :-(
    Czy mowiac o oryginalnym pokrowcu macie na mysli ten dolaczony woreczek
    ze skory ekologicznej?
    ok, wyglada w porzadku, ale w teren nie za bardzo.
    --
    TA

  • 12. Data: 2014-05-04 15:18:28
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Sonntag, 4. Mai 2014 14:59:57 UTC+2 schrieb T...@s...in.the.world:

> [...]
    >
    > ze skory ekologicznej?
    >
    > ok, wyglada w porzadku, ale w teren nie za bardzo.

    po co inny?
    do ochrony obiektywu nie nadaje sie zaden woreczek . tylko zeby zabezpieczyc przed
    kurzem w torbie.
    jesli chce sie chornic to tzzeba by kupic futeral . taki jak to kiedys sprzedawano z
    obiektywami do analogow. teraz tego raczej sie nie robi. ale te futeraly rzeczywiscie
    chronily obiektyw.

  • 13. Data: 2014-05-04 15:45:24
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-05-04 15:18, XX YY pisze:

> [...]
    z obiektywami do analogow. teraz tego raczej sie nie robi. ale te futeraly

    Oczywiście, że teraz też się sprzedaje obiektywy ze sztywnymi futerałami
    (nie wszystkie) a ty jak zwykle bajki opowiadasz. A wspomniany LowePro
    jest właśnie futerałem a nie woreczkiem gamoniu.

    --
    marcin

  • 14. Data: 2014-05-04 16:03:07
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <c...@g...c
    om>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

    > po co inny?
    > do ochrony obiektywu nie nadaje sie zaden woreczek . tylko zeby zabezpieczyc
    > przed kurzem w torbie.
    To ze ty tak robisz to nie znaczy ze inni robia tak samo i maja takie
    same jak ty potrzeby.
    Ja potrzebuje czegos coby mi obiektyw chronilo.
    Przyjmij to do wiadomosci.

    > jesli chce sie chornic to tzzeba by kupic futeral . taki jak to kiedys
    > sprzedawano z obiektywami do analogow. teraz tego raczej sie nie robi. ale te
    > futeraly rzeczywiscie chronily obiektyw.
    Bez przesady.
    Mam jeden futeral kultowej, juz nie istniejacej f-my CCS z Bristolu.
    Mam jednego LowePro. Nie widze zadnej roznicy w wykonaniu.
    Owszem w przypadku pokrowcow na cale aparaty jest wyrazna przewaga CCSow.
    --
    TA

  • 15. Data: 2014-05-04 16:18:48
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Sonntag, 4. Mai 2014 16:03:07 UTC+2 schrieb T...@s...in.the.world:
    > In article <c...@g...c
    om>,

    > To ze ty tak robisz to nie znaczy ze inni robia tak samo i maja takie
    >
    > same jak ty potrzeby.
    >
    > Ja potrzebuje czegos coby mi obiektyw chronilo.
    >
    > Przyjmij to do wiadomosci.

    qrde panowie ... rece opadaja

    toz pytasz o pokrowiec.
    pokrowiec jest miekki. pokrowiec masz w oryginale.
    pokrowce b slabo chronia obiektyw przed uszkodzeniami mechanicznymi.
    jesli chcesz rzeczywiscie ochrony obiektywu to potrzebujesz futeral.
    sa oferowane do obiektywow zarowno pokrowce jak i futeraly. to nie jest to samo.

    Pytasz o pokrowiec.
    jeden mmadrzejszy od drugiego a nie wie o co pyta.

    zacznijcie wreszcie robic zdjecia.

  • 16. Data: 2014-05-04 16:31:23
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Sonntag, 4. Mai 2014 16:18:48 UTC+2 schrieb XX YY:
> [...]
    om>,

> [...]
    >

    > Pytasz o pokrowiec.
    >
    > jeden mmadrzejszy od drugiego a nie wie o co pyta.

    o prosze zadalem sobie trud
    " pokrowiec na obiektyw":

    http://www.cyfrowe.pl/torby-i-pokrowce-na-obiektywy,
    1,3,212.html

    mastz tam tez futerla / "case"

    qmasz roznice ?

  • 17. Data: 2014-05-04 16:43:59
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-05-04 14:56, T...@s...in.the.world pisze:

    > Niestety, potwierdzam 'moje wymiary'
    > Tez mam z bagnetem Pentaxa. Wersja szkla CSII, kupione kilka miesiace
    > temu. Chyba bez osobistego macania w sklepie sie nie obejdzie.

    Mój jest starszy, wersja CS. Ot, ciekawostka :-)

    P.P.

  • 18. Data: 2014-05-04 16:53:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@g...c
    om>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    om>,

    > o prosze zadalem sobie trud
    > " pokrowiec na obiektyw":
    >
    > http://www.cyfrowe.pl/torby-i-pokrowce-na-obiektywy,
    1,3,212.html

    > mastz tam tez futerla / "case"
    >
    > qmasz roznice ?

    To przeczytaj sobie moj post poczatkowy.
    Ale nie sadze zeby cos to zmienilo.
    Odnosze wrazenie ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.
    Nic ci na to nie poradze.
    Lecisz ostatecznie do KFa bo nie ma z ciebie zadnego pozytku.

    --
    TA

  • 19. Data: 2014-05-04 17:11:24
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    >
    > Nic ci na to nie poradze.
    >
    > Lecisz ostatecznie do KFa bo nie ma z ciebie zadnego pozytku.

    i bardzo fajnie , KF to swietny wynalazek , oszczedze sobie zbednych pytan i zbednych
    odpowiedzi.
    jesli szukasz futeralu to nie pytaj o pokrowiec.
    w tytule zadales pytanie o pokrowiec w poscie o pokrowiec / futeral.
    pokrowiec masz normalnie sprzedawany z obiektywem . Mozna pytac u dystrybutora.

    jesli chcesz kupic futeral , a nie chcesz pokrowaca to nie pytaj o pokrowiec.
    i dziwi mi ze sie obrazasz jesli dostajesz odpowiedz n.t. pokrowca , o ktory pytasz.

    rece opadaja....

    no tak nie latwo zrozumiec brak logiki.

  • 20. Data: 2014-05-15 14:57:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5366522d$0$2163$65785112@news.neostrada.pl>,
    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> wrote:

    > Mój jest starszy, wersja CS. Ot, ciekawostka :-)

    No i wychodzi na to, ze ten Samyang 8mm CSII jest nietypowy.
    Nie pasuje ani LowePro S1, ani N1 - a w wiekszych pokrowcach LP lata...
    --
    TA