-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pojemność a moc
Date: Sat, 06 Jul 2013 12:38:00 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 29
Message-ID: <kr8s2m$4iq$1@news.dialog.net.pl>
References: <8...@g...com>
<1v74a7dznddw0$.1lwzo03vmtenn.dlg@40tude.net>
<k6udhgwq1zem$.1qbiaphbk2wzk.dlg@40tude.net>
<1fcl924x2o7xk$.hf96b8iz52g5$.dlg@40tude.net>
<118s1xun0ft2m$.19ypnw1eo4h8d$.dlg@40tude.net>
<kr7lvl$63g$1@node2.news.atman.pl>
<tnikrnsms11s$.1kgauv14nh918$.dlg@40tude.net>
<kr8hmv$fov$1@node1.news.atman.pl>
<62st8f4meuo$.18yoyag4x4z89$.dlg@40tude.net>
<kr8ndp$3bb$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-9-3-2.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1373107094 4698 78.9.3.2 (6 Jul 2013 10:38:14 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jul 2013 10:38:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
Thunderbird/17.0.7
In-Reply-To: <kr8ndp$3bb$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2497542
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-07-06 11:18, RadoslawF pisze:
> Dnia 2013-07-06 10:02, Użytkownik Maciek napisał:
>
>>> Nie będą, nie wszyscy dzisiaj kupują małe wysokoobrotowe silniczki.
>>> Część aut używanych będzie z innymi silnikami. I teraz jak potwierdzi
>>> się wysoka awaryjność takich silników to cena trzylatka spadnie
>>> z 15 do 10 tysięcy a i tak większość będzie wolała kupić inny
>>> model nawet sześcioletni byle z mniejszej grupy ryzyka.
>>
>> Optymistycznie zakladasz, ze beda na rybku dostepne samochody z takimi
>> silnikami, tzn. duzymi i mozliwie malo wysilonymi, bez turba-srurba.
>>
>> Produkuje sie tego coraz mniej, a branza moto zadba, zeby tak zostalo, bo
>> przeciez to dla nich czysty zysk.
>>
> Może i optymistycznie ale mimo wszystko liczę na to że producenci
> w dalszym ciągu będą dbać o różne grupy klientów. Jak na razie
> masowe wciskanie wysilonych silniczków o małej pojemności
> dotyczy głównie modeli najtańszych.
Mondeo z 1.0 ecoboost, Octavia z 1.2tsi czy Peugeot 508 z 1.6thp to
raczej najtańsze auta nie są. Praktycznie ostatnim bastionem dużych
pojemności, są marki premium i samochody sportowe.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 06.07.13 12:56 Maciek
- 06.07.13 13:40 anacron
- 06.07.13 14:02 scobowski
- 06.07.13 14:30 anacron
- 06.07.13 14:45 Tomasz Pyra
- 06.07.13 14:48 Tomasz Pyra
- 06.07.13 14:56 Maciek
- 06.07.13 15:36 p47
- 06.07.13 15:45 J.F.
- 06.07.13 18:55 Tomasz Pyra
- 06.07.13 19:06 s...@g...com
- 06.07.13 20:35 anacron
- 08.07.13 07:54 Jan Koval
- 08.07.13 11:41 Maciek
- 09.07.13 10:00 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo