eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypojemność a mocRe: pojemność a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pojemność a moc
    Date: Sat, 06 Jul 2013 12:38:00 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 29
    Message-ID: <kr8s2m$4iq$1@news.dialog.net.pl>
    References: <8...@g...com>
    <1v74a7dznddw0$.1lwzo03vmtenn.dlg@40tude.net>
    <k6udhgwq1zem$.1qbiaphbk2wzk.dlg@40tude.net>
    <1fcl924x2o7xk$.hf96b8iz52g5$.dlg@40tude.net>
    <118s1xun0ft2m$.19ypnw1eo4h8d$.dlg@40tude.net>
    <kr7lvl$63g$1@node2.news.atman.pl>
    <tnikrnsms11s$.1kgauv14nh918$.dlg@40tude.net>
    <kr8hmv$fov$1@node1.news.atman.pl>
    <62st8f4meuo$.18yoyag4x4z89$.dlg@40tude.net>
    <kr8ndp$3bb$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-9-3-2.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1373107094 4698 78.9.3.2 (6 Jul 2013 10:38:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jul 2013 10:38:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <kr8ndp$3bb$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2497542
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-06 11:18, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2013-07-06 10:02, Użytkownik Maciek napisał:
    >
    >>> Nie będą, nie wszyscy dzisiaj kupują małe wysokoobrotowe silniczki.
    >>> Część aut używanych będzie z innymi silnikami. I teraz jak potwierdzi
    >>> się wysoka awaryjność takich silników to cena trzylatka spadnie
    >>> z 15 do 10 tysięcy a i tak większość będzie wolała kupić inny
    >>> model nawet sześcioletni byle z mniejszej grupy ryzyka.
    >>
    >> Optymistycznie zakladasz, ze beda na rybku dostepne samochody z takimi
    >> silnikami, tzn. duzymi i mozliwie malo wysilonymi, bez turba-srurba.
    >>
    >> Produkuje sie tego coraz mniej, a branza moto zadba, zeby tak zostalo, bo
    >> przeciez to dla nich czysty zysk.
    >>
    > Może i optymistycznie ale mimo wszystko liczę na to że producenci
    > w dalszym ciągu będą dbać o różne grupy klientów. Jak na razie
    > masowe wciskanie wysilonych silniczków o małej pojemności
    > dotyczy głównie modeli najtańszych.

    Mondeo z 1.0 ecoboost, Octavia z 1.2tsi czy Peugeot 508 z 1.6thp to
    raczej najtańsze auta nie są. Praktycznie ostatnim bastionem dużych
    pojemności, są marki premium i samochody sportowe.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: