  • 61. Data: 2010-04-28 10:01:41
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hr8as6$bl8$1@news.mm.pl...

    > To twoje zdanie.

    kruca_bomba! jak przeszedłes obowiązkowe co 5 lat badania psycho... -
    przeciez pierwsze pytanie jakie pada to: "kiedy i po co wyciągnie Pan broń?"

    --
    serdeczności! zbisa

  • 62. Data: 2010-04-28 10:04:56
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-27 21:54, radxcell pisze:
    > [...]
    >
    > nie wiem kim jest pan Tercjak i:
    > - dopoki oni siedzą w aucie, siedzisz.
    > i tak jak pisza ziomki, kręcisz, ale:
    > - jesli do Ciebie wysiądą, wysiadasz.
    > jesli chca Ci zrobic krzywde, w samochodzie nie masz szans. pierwszym uderzeniem
    > leci szyba, a potem juz Cie młócą bez szans na reakcję. wystawienie Ciebie z
    > samochodu zajmie fachowcowi okolo 1,5 sekundy lacznie z rozpieciem Twojego pasa.
    > tyle ze wtedy jestes poza samochodem na ich warunkach, czyli od razu na glebie.
    > wysiadajac sam masz szanse zmienic te warunki.

    Dobre:) Widziałem coś takiego na filmie. Tylko tam kolesie mieli bron a
    tym wysiadającym był Steven Seagal:) Potem to już wiadomo, kolesie z
    bronią odkładają broń i grzecznie stoją w kolejce do Stevena aby ten
    mógł ich elegancko połamać.

    Tylko jak ich zmusić aby ustawili się w kolejce, pomijam fakt, że kto
    potrafi tak fajnie łamać ręce jak Steven?:)

    A.

  • 64. Data: 2010-04-28 10:23:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Arek (G) wrote:

    > To wytłumacz po co taką broń się wyciąga? Przykłady z amerykańskich
    > filmów daruj sobie.

    Po to żeby wybić przeciwnikowi z głowy głupie pomysły - jeśli jest sie
    np. policjantem.

    Machanie bronią jak się jest cywilem najmądrzejsze nie jest - to do
    którego się macha nie będzie wiedział, KTO macha. Może bandyta? Może
    wariat?

    Jakbym siedział w samochodzie i jakiś pieszy cywil by wyciągnął na mnie
    gnata, to nie wiem jakbym zareagował.
    Jakbym miał jak uciec to pewnie bym uciekł. Jakbym nie miał uciec, to
    nie wiem czy nie próbowałbym go staranować.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 63. Data: 2010-04-28 10:23:07
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Arek (G) pisze:
    > Jak widać mentalnie mocno od tego w BMW się nie różnisz.
    >
    > A.

    Jak widać nie zrozumiałeś co napisałem i to już nie pierwszy raz.

    --
    krzysiek82

  • 65. Data: 2010-04-28 10:27:57
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    radxcell wrote:

    > wzrost jest bardzo mylący. ludzie wysocy maja z reguly niewielka
    > szybkosc i fatalną koordynację.
    >
    > poza tym, kto skuteczny rozbija szybe ręką?

    Wybicie szyby samochodowej, nawet z buta wcale nie jest łatwe.

    A już wybicie pięścią czy łokciem to tylko na filmach.

    Znaczy da się łokciem wybić - ale taki wybijający już się nie liczy
    jako przeciwnik, bo tą ręką którę wybił niewiele może zrobić.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 66. Data: 2010-04-28 10:28:14
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 27 Apr 2010 21:54:45 +0200, radxcell napisał(a):
    > wysiadajac sam masz szanse zmienic te warunki.
    Widzę u kolegi duże doświadczenie w temacie...
    Ciekawe po której stronie zdobyte ;->

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

  • 67. Data: 2010-04-28 10:29:34
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Karolek wrote:

    > Boczna?
    > Bardzo latwo, sprawdzone.
    > Trzeba tylko dobrze uderzyc.

    Chyba jak jest pęknięta, albo w mocno starawym samochodzie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 68. Data: 2010-04-28 10:33:05
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 00:33:39 -0700 (PDT), Pr0NET napisał(a):
    > Nie wiem co z tą wiadomością jest nie tak, ale widzę tyle krzaków że
    > nie chce mi się dekodować tego.
    Nie z wiadomością a z Twoim pseudoczytnikiem grup.
    Zmień na coś normalnego i życie stanie się prostsze.
    No i tnij cytaty.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

    Dołącz do tych, którym zależy. http://zwijaj.pl/

  • 69. Data: 2010-04-28 10:38:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    policji zeby go zatrzymali

  • 70. Data: 2010-04-28 10:43:07
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-04-27 21:55:36 +0200, =?iso-8859-2?Q?Micha=B3_Gut?=
    <m...@w...pl> said:

    > potem z numerami zglosic sie na policje i zglosic grozby karalne.

    Zasada numer jeden - władza chroni swoje "członki".
    Choć pomiędzy PP a SM były ostre nieoficjalne zatargi, to osobiście
    mocno wątpię aby władza wystąpiła oficjalnie przeciwko władzy.

    > na pytanie policjanta czy czujesz sie zagrozony odowiadasz tak czuje
    > sie zagrozony. potem sprawa z kodeksu wykroczen, zawias.

    Sprawa zostanie umorzona, na przykład z braku znamion. Albo z tysiąca
    innych powodów.
    Poza tym kolega "Strasznika" drugi strasznik zezna że takie zdarzenie
    nie miało miejsca. A każdy sąd da wiarę "funkcjonariuszowi", nie
    obywatelowi. No chyba że obywateli byłoby ze 10 do świadczenia. Albo
    lepiej 20.
    Dowód w postaci zdjęć czy filmu, sąd może spokojnie odrzucić.
    A jak będzie się obywatel naprzykrzać na komisariacie, to i jego
    postraszą czymkolwiek żeby się odczepił.

    > ponadto mozesz probowac jeszcze zglosic niebezpieczna jazde podajac
    > jego blachy(i jadac za nim podajac jego pozycje).

    Ja bym to olał. Dopóki nikomu nie stała się jakaś znaczna krzywda.
    A całe zjawisko jest przejawem arogancji władzy, z którym mamy do
    czynienia również w każdym urzędzie, czy to państwowym, czy
    samorządowym.
    Możnaby władzę porównać do tych z BMW, z innego wątku dziś. Bardzo
    znacznej różnicy nie ma.

    --
    DJ