  • 201. Data: 2010-04-29 18:07:55
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-29 16:24, Karolek pisze:

    > Gdzie wyczytales, w tym co napisalem, ze niczym nie ryzykujesz i metoda
    > jest bezpieczna, humanitarna itp.?
    > Prosze o cytat, albo przestan sobie dopowiadac i pieprzyc.

    Czyli piszesz dla idei zaistnienia? Czy pokazania jaki to jesteś kozak?

    A.

  • 202. Data: 2010-04-29 18:10:23
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-29 16:28, Karolek pisze:

    > No i?
    > Zamiast sie szarpac z jakimis palantami sprawe szybko zamknalem.

    Można jeszcze szybciej olać gamoni i o sprawie zapomnieć.

    > O wow, to zes wymyslil.
    > A moze kiedys trafisz na takich co w ogole nie beda pyskowac tylko
    > odrazu cie odstrzela... a moze... tak sobie pierdolic mozemy do wieczora.
    > Zreszta ja nie polecalem machac bronia, tylko napisalem ze szybko dziala.
    > A ze ryzyko jest... ryzyko zawsze jakies jest.

    No dobra ustalmy, że brandzlowanie się bronią przed kim popadnie jest
    dobrą metodą. Tak nawiasem, polecam jakiegoś lekarza.

    A.

  • 203. Data: 2010-04-29 18:11:23
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-29 16:29, Karolek pisze:

    > Ryzyko zawsze jest :>
    > Dziwne, ze wszyscy przeczytali tylko jedno zdanie z mojego posta :P

    Owszem ale są dwie możliwości, można je minimalizować albo
    maksymalizować. Ty polecasz to drugie. I rzucasz się, gdy nikt tego nie
    popiera.

    A.

  • 204. Data: 2010-04-29 18:55:25
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > nie do konca prawda jest jakoby na aikido sa elementy walki z
    > przeciwnikiem wyposazonym w noz lub palke, na zajeciach krav magi, noz
    > jest podstawowym elementem wyposazenia cwiczacego, zaraz po suspensorze,
    > takze nie przesadzajmy, dodatkowo na krav madze masz wprowadzone elmenty
    > walki rowniez w ciasnych pomieszczeniach jak np winda

    Przestań już bredzić. Weź się ustaw z kimś, kto jako tako umie trzymać nóż w
    ręce i spróbuj go obezwładnić, bez szans na to, że zostaniesz dziabnięty
    albo przecięty. Tylko zamiast prawdziwego noża daj temu komuś patyk, żeby
    Cię przypadkiem nie zadźgał.

    Jurand.

  • 205. Data: 2010-04-29 18:57:09
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > a skad zalozenie, ze ma zamiar odrazu cie zabic, rzadko kto w ulicznej
    > awanturze, nawet przy uzyciu noza, ma zamiar zabic przeciwnika, malo tez
    > kto wie jak tym nozem sie prawidlowo poslugiwac

    Nie no, dostaniesz tylko kontrolnie nóż pod żebro, może Ci się uda przeżyć.

    Jurand.

  • 206. Data: 2010-04-29 19:40:24
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-04-29 08:56:39 +0200, "Artur\(m\)" <m...@i...pl> said:

    > Mam złe opinie o użytkownikach BMW.

    To duży koncern - kto wg ciebie używa tego koncernu i do czego?

    --
    Bydlę

  • 207. Data: 2010-04-29 21:59:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Artur(m) pisze:
    > Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, to może być wytłumaczenie. Żeby groźniej "wyglądać"
    > muszą wypowiadać słowa typu "Ty wuju".
    > W BMW nie wypada znać słów "przepraszam", "proszę uprzejmie"
    > "nic nie szkodzi"
    > TAKIE słowa w BMW to tak jakby gaz w Porsche.

    Już dawno pisałem, że trzeba paru sławnych gejów zainteresować tą marką.
    Powinni kupić, obnosić się z tym w wywiadach, w reklamach BMW wystąpić.
    Wtedy na polskim rynku będzie można się tymi autami zainteresować, bo
    dresiarstwo się przesiądzie do Audi i co mocniejszych Hond (sorry
    Weronika, life is brutal). :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 208. Data: 2010-04-29 22:09:10
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Pedro" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W prawo mnie zaprosił.

    W prawo to już całkiem co innego ;)

  • 209. Data: 2010-04-29 23:18:09
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Borys Pogoreło* wrote in <news:jqgrdgdkfo41$.12uj5yjgruir8$.dlg@40tude.net>:
    > Dalej nie wyjaśniłeś po co ta rejestracja...
    > Jeśli ktoś chce Cię czytać, to po co mu to utrudniasz?

    jesli ktos chce mnie czytac, to jest to ulatwienie. jedno logowanie, dwa pola do
    wypelnienia i mozna pisac komentarze ile sie chce. a moi czytelnicy z reguly
    mysla i maja wlasne zdanie. bez logowania masz trzy pola na kazdy komentarz.
    szybko sie zwraca :)

    a dzieki logowaniu odpadaja dzieci neo

    pozdr, rdx

  • 210. Data: 2010-04-29 23:18:42
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Arek (G)* wrote in <news:hrbdv3$4ab$1@inews.gazeta.pl>:
    > Może to przysługa, doskonale sobie zdaje z poziomu który prezentuje ten
    > serwis.

    i dzieki logowaniu odpadaja tacy czytelnicy jak Ty. i chwala Bogu. :)

    p<R