  • 111. Data: 2010-04-28 22:21:58
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: maky <a...@p...onet.pl>

    Tak, tak, tak. Sam już spotkałeś się z taką sytuacją czy może znasz
    kogoś kto tak miał? Prawdziwych 'chłopców z miasta' jest naprawdę
    niewielu. Większość buraków tylko się podszywa. ;)

  • 112. Data: 2010-04-28 22:28:47
    Od: maky <a...@p...onet.pl>

    A kto ma te 8-10 lat na ćwiczenia? ;)

  • 113. Data: 2010-04-28 22:31:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-28 21:48, Hektor pisze:

    > Ale samo pokazanie czegokolwiek, raczej nie zrobi wielkiego wrażenia. Za
    > to jeśli wysiądziesz z takim nożem, to w razie komplikacji, w najlepszym
    > przypadku sąd może to podciągnąć pod próbę napaści z użyciem
    > niebezpiecznego narzędzia (do wytłumaczenia się, ale trzeba będzie
    > trochę pojeździć). W gorszym, trafisz na kogoś z gazem, paralizatorem
    > czy nawet bronią. A wtedy można takie figle zapamiętać do końca życia,
    > co miesiąc rozpamiętując w poczekalni lekarskiej swoją głupotę.

    Zostałem dwukrotnie napadnięty siedząc w nocy spokojnie w aucie. W obu
    przypadkach byłem szybszy od napastników i pożałowali swoich czynów do
    końca życia. Ale jak trafię na kogoś szybszego od siebie, to mam deskę
    ratunku w drzwiach i tyle.

  • 114. Data: 2010-04-28 22:31:45
    Od: maky <a...@p...onet.pl>

    Gratuluję dobrego samopoczucia. Ostatnio w związku z zadźganiem
    policjanta w wawie wypowiadało się o walce z przeciwnikiem uzbrojonym w
    nóż sporo prawdziwych specjalistów (mistrzów) i każdy, którego słuchałem
    twierdził, że to ekstremalnie trudne i nawet dla nich szanse są 50:50.

  • 115. Data: 2010-04-28 22:48:51
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Arek (G) pisze:

    > To wytłumacz po co taką broń się wyciąga? Przykłady z amerykańskich
    > filmów daruj sobie.

    Po to, po co sie utrzymuje arsenaly atomowe, wojsko na calym swiecie itd.
    Nie czekaj, ty przeciez matolku myslisz, ze bomby atomowe maja po to aby
    nas wszystkich zaraz wysadzic.

    --
    Karolek

  • 116. Data: 2010-04-28 22:49:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    zbisa pisze:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kruca_bomba! jak przeszedłes obowiązkowe co 5 lat badania psycho... -
    > przeciez pierwsze pytanie jakie pada to: "kiedy i po co wyciągnie Pan
    > broń?"

    No ty ich z cala pewnoscia nie przeszedles :>

    --
    Karolek

  • 117. Data: 2010-04-28 22:52:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > probowales, czy tylko teoretyzujesz?

    Raz.
    Uciekli z piskiem opon.

    > pamietaj ze nie ty jeden mozesz miec bron, a nie posiadajac ostrej,
    > mozesz miec niemila sytuacje spojrzec w cudza lufe i zastanawiac sie czy
    > to zabawka, gazowa, czy jednak wlasnie twoje zycie sie konczy

    Nie napisalem, ze to metoda bezpieczna tylko, ze szybko dzialajaca na
    szukajacych guza.

    --
    Karolek

  • 118. Data: 2010-04-28 22:52:47
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *szerszen* wrote in <news:hr9b0n$qma$1@news.task.gda.pl>:
    > dla dobrego zawodnika bron w postaci kija czy noza
    > nie stanowi duzego problemu

    takich rzeczy bym nie pisał publicznie, bo ktoś weźmie to na serio i będziesz
    miał zycie na sumieniu.

    http://radxcell.nora.pl/2010/01/11/atak-nozem.html

    pozdr, rdx

  • 119. Data: 2010-04-28 22:54:52
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *kamil* wrote in <news:hr99cf$1um$1@inews.gazeta.pl>:
    > Chetnie za to zobaczyl bym Twoje kozackie porady w praktyce,
    > kiedy wysiadziesz do czworki zaprawionych w bojach miesniakow
    > z zamiarem udowodnienia im swojej racji.
    > Pozdrawiam
    > Kamil

    no widzisz. nie zrozumiales posta. a Bartek zrozumial :)
    przeczytaj powoli: <news:hr8p73$m7o$1@node1.news.atman.pl>

    pozdr, rdx

  • 120. Data: 2010-04-28 22:55:29
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    zbisa pisze:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > wybacz, ale tego akurat bym nie polecał...

    A czy ja gdzies polecam?

    > wyciągnięcie broni do postraszenia jest bardzo nierozsądne, zaś
    > ostrzelanie łazjzy z gazówki jest bezsensowne i bezskuteczne.
    > Wozenie jej w schowku moze skutkować dla Ciebie nieprzyjemnymi
    > konsekwencjami (np. leżenie pyskiem do asfaltu jak trafisz na nerwowych
    > policjantów, zarzut niewłasciwego przechowywania broni itp.)

    Lepiej nie strzelac, a takie lajzy na taki widok sraja pod siebie i
    uciekaja w podskokach.

    --
    Karolek