    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Date: Fri, 30 Apr 2010 12:15:36 +0200

    news:hrdtgh$r3l$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > jesli umiesz "trzymac noz", polecam w takim razie udac sie na najblizsze
    > zajecia krav magi i poprosic o sparing, polecam ochraniacz na zeby i
    > suspensor, jestem ciekaw czy uda ci sie trenera "dziabnac"
    > noza brac nie musisz, beda mieli kilka swoich cwiczebnych

    Krav Maga i teorie związane z obroną przed napastnikiem atakującym nożem
    uważam (i nie tylko ja) za działające w jednej określonej sytuacji - że
    napastnik zaatakuje Cię dokładnie w taki sposób, jak przewidzisz oraz że uda
    Ci się perfekcyjnie wykonać wszystkie trafienia przeciwnika. Wystarczy że
    deczko Ci się noga omsknie.
    Poza tym teraz pokaż mi, ilu trenujących rok, dwa lata krav magę wybrałoby
    obronę w takiej sytuacji, a ilu po prostu uznałoby za najrozsądniejsze
    zabranie nóg za pas.
    Inne rozwiązania dopuszczalne są wg mnie tylko w sytuacji, gdy jesteś
    doskonale zaprawiony w ulicznych bojach i nie straszni Ci są rozjuszeni
    kolesie uzbrojeni w jakieś dziwne rzeczy typu nóż, pałka, siekiera, kastet i
    masz do tego ABSOLUTNĄ pewność, że sobie z tym konkretnym typem poradzisz.

    Jurand.