  • Data: 2010-04-30 12:15:41
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hrdtp9$roe$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > radxcell zrozumial, postaraj sie, moze i tobie sie uda

    Ja rozumiem wszystko w jeden prosty sposób - jeśli można uniknąć
    bezpośredniej konfrontacji z kimś, kogo umiejętności w walce nie są mi
    znane - to za WSZELKĄ cenę trzeba tej konfrontacji uniknąć. Bowiem się
    niekomfortowo jest leżeć na asfalcie w kałuży krwi, obsypany własnymi
    zębami, oczekując na to, aż jakiś przechodzień/kierowca zdecyduje się
    udzielić jakiejkolwiek pomocy.
    Jeśli zobaczyłbym gościa, idącego do mnie z nożem, pałką, tudzież innym
    niebezpiecznym narzędziem - uwierz mi - byłbym gotowy rozjechać go
    samochodem na płasko bez względu na konsekwencje prawne mojego czynu. I w
    życiu nie przyszłoby mi do głowy z samochodu wychodzić, żeby mu pokazać, że
    będziemy walczyć "na moich warunkach".

    Jurand.