  • Data: 2010-04-28 23:18:08
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Neo[EZN] pisze:

    > Ja ostatnio zauważyłem, że słońce ostatnio zbyt mocno przyświeciło
    > właścicielom wielu samochodów - zwłaszcza tym, którzy są miłośnikami
    > marki BMW (czyli w zdecydowanej większości łyse pały o bardzo niskim
    > IQ). Przedwczoraj jadąc na Bielany widziałem takiego jednego pajaca w
    > BMW, który zmieniał pasy średnio raz na 5 sekund - oczywiście bez
    > kierunkowskazu i bez jakiegokolwiek efektu przyspieszenia bo na dwóch
    > pasach auta jechaly jedno za drugim. Na Powstańców Śląskich przy
    > Krzyckiej pojechał z prawego pasa na wprost, co pozwoliło mu
> [...]

    Bardzo chcialbym zobaczyc te nagrania z tymi strasznymi BMW w roli
    glownej :>
    Szkoda tylko, ze jak na razie jestes sfrustrowanym matolkiem, ktorego
    koli w oczy marka i ktory dla lepszego samopoczucia dopowiada sobie
    bajki od dresach, lysych palach i ich IQ.
    IMHO to twoje IQ jest zenujaco niskie, wiec nie licze, ze odpiszesz cos
    madrego, a przy tym jestem przekonany, ze nigdy nie zobaczymy zadnych
    nagran, ktore tu obiecujesz krecic.

    --
    Karolek