  • 21. Data: 2009-07-22 18:36:00
    Temat: Re: pogniociony Krakow
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > ktory sprawia mi najwiecej radochy
    > jak do tej pory ...bo elimuje czesciowo  myslenie ze swoja
    technologia :-))

    pod tym wzgledem lepsze technologicznie jest pol litra czystej na
    glowe. ;-))

    XXX

  • 22. Data: 2009-07-22 21:45:07
    Temat: Re: [gallery] pogniociony Krakow
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    emski wrote:
    > jak w tytule :-)) wybaluszony Krakow
    > http://www.pbase.com/jemski/cracow&page=all

    wybauszony kraków i wypiete krakowianki ;-)

    tak serio to sporej czesci prezentacji ja bym nie pokazal :)

    ale jest kilka fajnych zdjec.

  • 23. Data: 2009-07-23 02:32:40
    Od: emski <m...@g...com>

    On Jul 22, 4:45 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > wybauszony kraków i wypiete krakowianki ;-)
    >
    > tak serio to sporej czesci prezentacji ja bym nie pokazal :)
    >
    > ale jest kilka fajnych zdjec.

    i na tym polega caly ich urok dla wiekszosci sa nie do przyjecia a
    mnie pocztowki...sorry nie interesowaly takie jest moje widzenie tego
    krzywego swiata a marzeniem moim bylo ale sie nie spelnilo zgladnac
    temu koniowi do oka tym fish eye :-)) i zobaczyc jak to krakowski kon
    widzi swiat :-))

  • 24. Data: 2009-07-23 03:46:20
    Od: emski <m...@g...com>

    > a modelka widze pyknieta z oddali, zgoda jest na focenie i wrzucanie  na
    > www?
    >nie wiem jak w Krakowie ale w moich Skierolawkach jest zasada jak osoba wystawia
    sie na widok publiczny to staje sie wlasnoscia publiczna i ma pecha jak maz ja
    przyuwazy na mojej web page i zadne model release nie jest wymagane a ze web page
    jest u mnie to nie sadze ze musze zabiegac o jej przyzwolenstwo :-)) a t jest wiecej
    http://www.photoattorney.com/2005/08/photography-is-
    not-crime-your-rights.html

  • 25. Data: 2009-07-23 04:54:20
    Od: XX YY <j...@u...at>

> [...]
    > krzywego swiata a marzeniem moim bylo ale sie nie spelnilo zgladnac
    > temu koniowi do oka tym fish eye :-)) i zobaczyc jak to krakowski kon

    nie wiem czy zdajesz sobie sprawe na wszystich zdjeciach masz
    poprawke naswietlenia -1 1/3 ev.
    swiadomie niedoswietlasz ?
    z tylu aparatu na obudowie masz takie kolko w tym celu .

    sadze ze jest to jeden z powodow , dla ktorego zdjecia te maja wieksze
    szumy niz to wynikaloby z mozliwosci aparatu.
    robiac przy tym resiszing prowadzi to do pogorszenia jakosci ogolnej
    obrazu , ja widze brudne kolory.
    szczerze mowiac pod tym wzgledem marniutko.
    niedoswietlajac ograniczasz doplyw swiatla do aparatu , a podnoszac
    czulosc do ISO 3200 przy stosunkowo krotkich czasach naswietlenia ja
    1/100 sek
    elektronicznie wzmacniacz sygnal z matrycy kompensujac malo swiatla
    tzn tym samym wzmacniasz szumy.

    rzeczywiscie myslec nie lubisz.

  • 26. Data: 2009-07-23 06:24:49
    Od: "timmy" <t...@g...pl>

    Uzytkownik "emski" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

> [...]
    >pecha jak maz ja przyuwazy na mojej web page i zadne model release nie
    >jest wymagane a ze web page jest u mnie to nie sadze ze musze zabiegac o

    Po pierwsze czym sie rózni Twoje focenie od np Google streetview? oni maja
    problemy, wiec Ty równiez
    mozesz je miec.
    Po drugie ta stronka nie wyjasnia co mozesz zrobic z zarejestrowanym
    obrazem.
    Po trzecie, nic ad personam, tak tylko sie czepiam ;-)

    Timmy

  • 27. Data: 2009-07-23 10:55:12
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    emski <m...@g...com> napisał(a):

    >ja tam jestem zadowolony ze swojego sprzetu bo nie sparwia mi klopotu
    >a przynosi satysfakcje w tej fotografi

    a nie pomyslales, ze jak poznasz lepiej aparat to bedziesz mial jeszcze wieksza
    satysfakcje ze swoich zdjec? i ze lepiej utrwali to co chcesz miec jak
    najwierniejsze?
    bo chyba po to kupowales taki aparat.....

  • 28. Data: 2009-07-23 12:54:17
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Te zdjecia sa dla mnie doskonalym przykladem, ze sprzet nie ma zadnego
    znaczenia.
    Sa robione dobrym sprzetem i wiekszosc z nich jest calkowicie do dupy.

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 29. Data: 2009-07-23 12:57:33
    Od: emski <m...@g...com>

    On Jul 22, 11:54 pm, XX YY <j...@u...at> wrote:

> [...]
    > 1/100 sek
    > elektronicznie wzmacniacz sygnal z matrycy kompensujac malo swiatla

    wiem i celowo niedoswietlam i nie mam problemow z szumami moge ci
    podeslac 17 meg original :-)) ale tez i nie mam problemow z detalami
    tak z moich spostrzezen wynika przy nidoswietleniu ale to juz
    chybauroda 5D albo moja dewiacja

  • 30. Data: 2009-07-23 13:13:09
    Od: XX YY <j...@u...at>

> [...]
    > tak z moich spostrzezen wynika przy nidoswietleniu ale to juz
    > chybauroda 5D albo moja dewiacja- Zitierten Text ausblenden -

    bloga jest nieswiadomosc ;-)