    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: podwyzki parkingowe
    Date: Sun, 26 Mar 2017 20:55:25 +0200

    W dniu 17.03.2017 o 12:11, J.F. pisze:
    > Rzad obraduje nad propozycja, aby podniesc oplaty za parkowanie w
    > scislym centrum miast.
    > Tzn decyduja miasta, ale obecnie maksymalna stawka jest ograniczona do
    > chyba 3.30/h, rzad chce podniesc granice do 10.
    >
    > Ustawa jest proekologiczna, proantysmogowa, pro-komunikacja zbiorowa i w
    > ogole same dobre zmiany.
    >
    > no to "za chwile zostanie tylko rower" :-)
    >
    > Choc akurat po takiej podwyzce ... zwolni sie troche miejsc w miescie,
    > to jakas szybka sprawe da sie zalatwic samochodem :-)
    Powinno się wysłać do Londynu kilku posłów, aby sobie pooglądali, jak
    tam jest rozwiązane parkowanie. Nie byłem tam wprawdzie za długo, ale
    spodobało mi się rozwiązanie z liniami: czerwoną oraz żółtą pojedynczą i
    podwójną.
    Poza tym odniosłem wrażenie, że we wspomnianym Londynie jest dużo więcej
    miejsc do parkowania. Inaczej mówiąc każdy kawałek jezdni, gdzie
    zaparkowanie nie będzie utrudniać ruchu jest dopuszczony do parkowania.
    Odwrotnie, niż u nas.
    Nie wiem skąd to wynika, ale nasza waadza jakoś zawsze za panaceum na
    wszystkie problemy stosuje podwyższenie kar i opłat, ale niczego nie
    robi, żeby problem rozwiązać.
    Podobnie to działa, jak radziecki mechanik, który wszystko naprawiał 5
    kg młotkiem, niezależnie od tego, czy była to gąsienica czołgu, czy zegarek.
    Jacek