  • Data: 2009-06-12 10:49:16
    Temat: Re: podwodny pokrowiec do aparatu
    Od: Seba <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie "obudowe" Dicapac kupilem sobie 2 lata temu na wyjazd do
    Egiptu. Mialem aparat NIKON COOLPIX S1. Obudowa, a raczej woreczek :-)
    doskonale sie sprawdzila. Robilem zdjecia w basenie i w morzu. W tych
    warunkach nic, a nic nie przeciekalo. Nie paraowalo takze w srodku,
    ale mialem w obudowe wrzucony pochlaniacz wilgoci. Nie wiem, do jakich
    glebokosci jest to cudo wodoszczelne. Ja zanurzalemm to tylko na takie
    glebokosci, na ktore bylem w stanie sam zejsc, bez zadnego sprzetu. Do
    takiego nurkowania smailo polecam.