    From: "Piotr J. Kolanok" <k...@...mx.poczta.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: podobna grafika
    Date: Thu, 19 Nov 2009 08:49:59 +0100

    > No to może by tak sieć neuronową nauczyć "co to jest podobny obraz"?

    Pomysł przedni. Od tego chciałem zacząć. Ale... jak wygenerować.
    Poklasyfikować nie jest źle, ale jak to potem wygenerowac? Zauważ, że losowy
    obraz choć może być podobny w sensie sieci, ale siec uczy sie na jakis
    obiektach wiec lepiej uzyc kawalkow tych obiektow.
    Chyba, ze znasz siec neuronowa potrafiaca generowac obiekty z danej klasy.
    Ja nie wiem jak to zrobic.

    --
    ^^