  • 1. Data: 2009-04-16 08:07:46
    Temat: podciśnienie podczas zasysania powietrza do cylindrów
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    potrzebuję wiedzieć jaka jest wartość w [atm] podciśnienia podczas zasysania
    powietrza do cylindra w motocyklach chodzi mi o wolne obroty nie chcę
    dokładnej wartości bo to zależne jest od modelu silnika ale chodzi mi o rząd
    wielkości szczególnie przydatne informacje byłby od tych którzy robili
    synchronizacje gaźników na wakulometrach
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-16 10:22:18
    Od: n...@s...com

    ok 20 mmHg w AT
    http://lh6.ggpht.com/_te2IXFW7FJw/SAUKj1pJ67I/AAAAAA
    AABnA/49oIna1jTvM/s800/SG1S3638.JPG

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-04-16 10:38:25
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > ok 20 mmHg w AT
    > http://lh6.ggpht.com/_te2IXFW7FJw/SAUKj1pJ67I/AAAAAA
    AABnA/49oIna1jTvM/s800/SG1S3638.JPG

    > pozdr
    > newrom

    Na tym rysunku jest widoczny napis "cm Hg"...

    Yozwig

  • 4. Data: 2009-04-16 10:39:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik wydusił z siebie te słowy:

    > ok 20 mmHg w AT
    > http://lh6.ggpht.com/_te2IXFW7FJw/SAUKj1pJ67I/AAAAAA
    AABnA/49oIna1jTvM/s800/SG1S3638.JPG

    jakoś ta jednostka mi nic nie mówi .. to se przeliczyłem
    20 mm słupa rtęci [mmHg]=0,892446964845847 stopa słupa wody
    20 mm słupa rtęci [mmHg]=55,6945011925323 funt na stopę kw.

    :P

    ps. 20 mm słupa rtęci [mmHg]=2,66666666666667E-02 bar [bar]

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 5. Data: 2009-04-16 10:50:06
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Apr 2009 12:38:25 +0200, "Yozwig"
    <j...@c...ropczyce.pl> wrote:

    >Na tym rysunku jest widoczny napis "cm Hg"...

    Masz racje, pomylone misie.

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2009-04-16 10:53:18
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Apr 2009 12:39:39 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
    <y...@w...pl> wrote:

    >jakoś ta jednostka mi nic nie mówi .. to se przeliczyłem

    http://www.anver.com/document/company/Reference%20Gu
    ides/pressure.html

    >20 mm słupa rtęci [mmHg]=0,892446964845847 stopa słupa wody
    >20 mm słupa rtęci [mmHg]=55,6945011925323 funt na stopę kw.

    cm mialy byc, czyli wszystkiego bedzie 10x wiecej :)

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2009-04-16 11:07:04
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    > Masz racje, pomylone misie.

    No to dziesik koło 0,3 atm (bar) by było...

    Yozwig
    VT&Qunak

  • 8. Data: 2009-04-16 11:15:25
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wielkości szczególnie przydatne informacje byłby od tych którzy robili
    > synchronizacje gaźników na wakulometrach

    około -0,3bar
    http://www.youtube.com/watch?v=aRdfIIWRXVY

    Wojtek

  • 9. Data: 2009-04-16 11:24:00
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Yozwig napisał(a):

    > No to dziesik koło 0,3 atm (bar) by było...

    Oooo... Jozwig wrocil :)
    Witej kamracie! :)

  • 10. Data: 2009-04-16 11:58:14
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gs74gs$qq9$1@news.onet.pl...

    > Oooo... Jozwig wrocil :)
    > Witej kamracie! :)

    No wrócił :) (Wiesz skąd, prawda?) Może by Kamrat się do mnie
    na priwa ozwał? Wracam na szosy :)

    Yozwig
    VT&Qunak