  • 1. Data: 2009-04-16 06:50:01
    Temat: Szukam kogoś z forum Bractwo Suzuki
    Od: "jmiedzinski[maupa]gmail[dot]com" <j...@g...com>

    Witam,

    Niedawno kupiłem czarnego Bandita B12 '00 od gościa w Warszawie. Moto
    ma na tylnym błotniku naklejkę Bractwa Suzuki. Podobno jego poprzedni
    właściciel (nie ten, od ktorego kupiłem) się tam udzielał. W związku z
    tym chciałem złapać kontakt i podpytać o parę spraw związanych z
    historią moto. Forum BS jest zamknięte i przyjmuje ludzi "z
    polecenia". Zaznaczam, że niekoniecznie zależy mi na koncie na tym
    forum, bo średnio gustuje w takich atrakcjach, ale chciałbym tam
    wrzucić posta z fotką moto i jakimś kontaktem priv do mnie.
    Jeśli ktoś z Was ma tam konto i mógłby wrzucić z moim imieniu posta to
    będę bardzo wdzięczny. Wdzięczność wyrażę np w postaci dobrego
    browca :)

    Pzdr.

  • 2. Data: 2009-04-16 07:08:42
    Temat: Re: Szukam kogoś z forum Bractwo Suzuki
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Forum BS jest zamknięte i przyjmuje ludzi "z polecenia".

    Taa - też kupiłem motor z ich logo i próbowałem się tam wbić, zapisywać ale
    się
    nie udało. Chciałem podobnie - czegoś o moto się dowiedzieć:(
    Nie podoba mi się takie traktowanie motocyklistów :-(((

    Grzech
    vl800

  • 3. Data: 2009-04-16 07:12:55
    Od: rg <r...@g...com>

    Dobrze że nie kupiłeś moto z logo masonów albo Ku-klux klanu :)

  • 4. Data: 2009-04-16 07:45:48
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    rg pisze:
    > Dobrze że nie kupiłeś moto z logo masonów albo Ku-klux klanu :)

    Albo z logo "niebieskiej ostrygi"

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-04-16 08:09:57
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    rg pisze:
    > Dobrze że nie kupiłeś moto z logo masonów albo Ku-klux klanu :)

    Muszę wziąć jakąś chemię i zmyć wszystkie loga z jakimi kupiłem :P
    jeszcze mi się Aral z Castrolem pokłóci na winklu i będzie klops.

  • 6. Data: 2009-04-16 09:12:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    grzech pisze:

> [...]
    > nie udało. Chciałem podobnie - czegoś o moto się dowiedzieć:(
    > Nie podoba mi się takie traktowanie motocyklistów :-(((

    A skad oni maja wiedziec ze jestes motocyklista a nie tylko wlascicielem
    Suzuki ?
    :-)

    Zapytaj ich gdzie sie spotykaja w twojej okolicy i jak dasz sie troche
    poznac to Cie zapisza.

    No i zawsze masz alternatywe w postaci Rebeliantow Suzuki, mi nie
    podeszlo, ale co kto lubi.

    KJ
    GSXR 2K1 "Angry Sky" totalnie niezrzeszony

  • 7. Data: 2009-04-16 09:22:23
    Od: Rafał <g...@u...com>

    jmiedzinski[maupa]gmail[dot]com wrote:
> [...]
    > Jeśli ktoś z Was ma tam konto i mógłby wrzucić z moim imieniu posta to
    > będę bardzo wdzięczny. Wdzięczność wyrażę np w postaci dobrego

    Poza tym zawsze masz banditcrew.pl :)

  • 8. Data: 2009-04-16 09:42:51
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > A skad oni maja wiedziec ze jestes motocyklista a nie tylko wlascicielem
    > Suzuki ?

    Z korespondencji. Było jej kilka:)

    > No i zawsze masz alternatywe w postaci Rebeliantow Suzuki

    Był czas, że zależało mi na tym, by móc z kimś polatać i poznać fajnych
    ludzi,
    w obecnej chwili mam o wiele lepszą alternatywę:)
    Oni mogą prosić o "wejściówki":))))

    Grzech
    vl800

  • 9. Data: 2009-04-16 12:49:38
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl>

    Cześć.
    Napisz do mnie na meila jacek(malpa)202(kropek)pl
    Z chęcią pomogę.

    Jacek

  • 10. Data: 2009-04-17 09:15:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Był czas, że zależało mi na tym, by móc z kimś polatać i poznać fajnych
    > ludzi,
    > w obecnej chwili mam o wiele lepszą alternatywę:)
    > Oni mogą prosić o "wejściówki":))))

    Jeśli to Bractwo Lasek z Dużymi Cyckami, to ja się chcę zapisać!!!!

    --
    Grzybol