  • 1. Data: 2009-04-16 12:03:32
    Temat: Zna ktoś ten motor?
    Od: Player <p...@...pl>

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M117167
    2

    Myślę o kupnie.

  • 2. Data: 2009-04-16 12:30:59
    Temat: Re: Zna ktoś ten motor?
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    Pierwsze co zrobić, to owiewkę zdemontować...

    Tak moto zeszpecić....

    ale... jeden woli śledzie, a drugi jak mu z d... jedzie :-)))

    pzdr,

    ---
    Marcin
    vn800
    wroc

  • 3. Data: 2009-04-16 12:34:10
    Od: Rafał <g...@u...com>

    Player wrote:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M117167
    2
    > Myślę o kupnie.

    Ja znam, ten motor to Yamaha FAZER FZ6 :) Nie ma za co :)

  • 4. Data: 2009-04-16 20:34:47
    Od: kroliczy <d...@g...com>

    On 16 Kwi, 14:30, "wsk125" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Pierwsze co zrobić, to owiewkę zdemontować...
    >
    > Tak moto zeszpecić....

    Az plakac sie chce jak patrze na tego puig-a - za wlasne pieniadze
    sobie ludzie kuku robia

    a osobiscie proponuje dozbierac i celowac w KILO

    http://www.bikepics.com/members/swissfz1rider/08fz1n
    /

    miooooooooooooooooodzio ;D

  • 5. Data: 2009-04-16 21:29:01
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Re: Zna ktoś ten motor?
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M117167
    2

    cześć, jestem paweł. Cześc jestem motór.
    JA już znam :]

    A tak poważnie, to obleśną szybkę ma. jakaś napuchnięta i niesymetryczna.
    Wygląda jak by się ptaszor jakiś podczas jazdy przyczepił :P

  • 6. Data: 2009-04-17 11:25:47
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    raz jest w stanie bardzo dobrym, a zachwile jeego stan sie polepsza i jest
    idealny, a ta rysa na baku wyglada jak poł kg szpachli

    --
    pozdrawiam
    Tomek W