  • 1. Data: 2009-04-16 08:00:36
    Temat: VN 800 clasic problemy z regulacja
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Witajcie
    Mam nastepujacy problem z maszyna po dodaniu gazu(delikatnie ) silnik nie
    wchodzi odrazu na obroty, tylko ma taka dziwna chwile zawachania, pozniej
    juz wkreca sie bez problemow. Na wcisnietym sprzegle rozpedza sie na
    tychmiast. Wdaje mi sie ze w zeszlym sezonie taka ilosc gazu (przy ktorej
    wystepuje problem ) w zupelnosci wystarczala do spokojnego ruszenia macie
    jakis pomysl jak to podregulowac\naprawic ?? Na ssaniu problem ten tez nie
    wystepuje dopiero jak je wylacze.

    pzdr
    Losketh
    Kawasaki VN 800 Clasic

  • 2. Data: 2009-04-16 08:16:13
    Temat: Re: VN 800 clasic problemy z regulacja
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > macie jakis pomysl jak to podregulowac\naprawic ?? Na ssaniu problem ten
    > tez nie wystepuje dopiero jak je wylacze.

    IMO lewe powietrze? Tyle ze nie ma to zwiazku ze sprzeglem.

  • 3. Data: 2009-04-17 08:15:06
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał

    > IMO lewe powietrze? Tyle ze nie ma to zwiazku ze sprzeglem.
    to raczej nie wchodzi w gre na ssaniu pracuje dobrze i przy mocniejszym
    dodaniu gazu rowniez

    Zauwazylem tez (wczoraj odbylem dluzsza jazde) po jakis 20km problem zniknol
    moze po prstu za szybko wylaczam ssanie aczkolwiek wydaje mi sie ze 3km to
    dosc zeby silnik sie zagrzal :(