  • Data: 2012-01-04 14:31:17
    Temat: Re: podatek od krzyza wprowadzili :D
    Od: tadek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Sty, 11:38, marcin <l...@k...cwo> wrote:
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki
    /news/tego-jeszcz...

    miałem podobną sytuację. Fakt że w 1982-3 roku kupiłem działkę.
    Wybudowałem dom ze stosownymi pozwoleniami /nie do końca bo ówczesny
    kierownik WBiA chciał łapówkę za zezwolenie na budowę ale po chyba 8
    miesiącach częściowo odpuścił i dał to pozwolenie. Po 2000 roku przy
    znoszeniu współwłasności działki "wypłynęło" że działka jest do
    krawężnika drogi wojewódzkiej /chyba/. Ja od razu stosowne wystąpienie
    i po 3 latach otrzymałem ja i współwłaściciel /bo automatycznie jemu
    też załatwiłem/ odszkodowanie. Wys odszkodowania wyniosła 1/4 wartości
    m2 gruntu w tej okolicy. Dlaczego? Ano dlatego że zabrano grunt pod
    drogę a zupełnie bez znaczenia że z terenów pod bud. jednorodzinne w
    najdroższej dzielnicy Łodzi