eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmpo przekierowaniu numer ginie › Re: po przekierowaniu numer ginie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
    ier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: po przekierowaniu numer ginie
    Date: Thu, 23 Jun 2011 16:45:34 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 36
    Message-ID: <itvji7$vhl$1@news.dialog.net.pl>
    References: <itsfil$alq$1@news.onet.pl> <itshie$ivh$1@news.onet.pl>
    <itsnio$9oq$1@news.onet.pl> <d...@4...com>
    <itvbbc$8u5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-100-118.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1308840327 32309 78.8.100.118 (23 Jun 2011 14:45:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Jun 2011 14:45:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <itvbbc$8u5$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1012945
    [ ukryj nagłówki ]


    > Pozostaje tylko życzyć wątkotwórcy powodzenia, wytrwałości,
    > cierpliwości, opanowania. Jak już pracownicy BOK-ów będą błagać o życie
    > to postarać się ich nie zabić, choć to łatwe nie będzie.

    Nie jest tak źle... ćwiczyłem taki ciężki temat na styku Play-TP.

    4 interwencje w BOK, za każdym razem trzeba być mocno przygotowanym w
    argumenty (które numery nie łączą, jaka lokalizacja, kiedy itp...
    łącznie z harmonogramem wcześniejszych zgłoszeń i osób prowadzących).

    Na koniec po zdaniu że zrywam umowę z powodu niewywiązania się z
    umowy... niby nic nie zrobili, ale działać zaczęło. W każdym razie
    wcześniejsze rozmowy zawsze prowadziły do uzupełniania jakiegoś rekordu
    w jakiejś bazie, bo Panie nieprawidłowy wpis był. :)

    Podsumowując, obsługa miła, sprawiająca wrażenie profesjonalistów i
    chcąca pomóc. Oddzwaniają jak obiecują, wcześniejsze kontakty w jakiejś
    bazie muszą mieć, gdyż odnajdywali co im powiedziałem. Bardzo szkoda że
    dopiero za 4-tym razem i przy takich argumentach w końcu _nic nie
    poprawili_. :)

    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: