  • 51. Data: 2010-10-12 14:49:21
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Oct 2010 14:38:29 +0200 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    urban legend

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2010-10-12 14:49:49
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:45, kamil pisze:
    > Zabiera jak zabiera, ale co za kretyn wsiada do czegos takiego opchniety
    > na podlodze bez zadnych pasow?

    Jakoś trzeba chłopów na pole/budowę dowieźć, po co płacić za busa, skoro
    można wziąć sobie 40zł do kieszeni i być lokalnym potentatem kartofli.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 53. Data: 2010-10-12 14:50:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Oct 2010 14:46:22 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Ze stacjonarnymi suszarkami jest inaczej, ale też nie dałbym głowy, że
    > nie są w stanie dokonać kilku pomiarów.

    ręczna suszarka pamięta tylko ostatni "strzał" i czas od jego wykonania
    fotoradar jak najbardziej jest w stanie strzelać raz za razem.

  • 54. Data: 2010-10-12 14:50:56
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:47, krzysiek82 pisze:

    > nie ma czegoś takiego, jest video rejestrator, w autach z kamerą nie ma
    > żadnego radaru.

    taa... a prędkość mierzy chip wystrzeliwany z radiowozu w samochód.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 55. Data: 2010-10-12 14:52:10
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:47, kamil pisze:
    > Akurat dobrze, ze nie marnuja czasu na sciganie niezwykle groznych
    > przestepcow drogowych rozjezdajacych kwiatki na trawniku. Od tego jest
    > straz miejska.

    niestety durne prawo umożliwiło strażakom wiejskim zajmowanie się innymi
    sprawami a nie chodzeniem po osiedlach i pilnowaniem porządku.
    Tak z ciekawości zapytam, straż miejsca w łodzi na 11 listopada często
    stoi ze swoją magiczną skrzynką. Nie raz przejechałem koło nich z
    prędkością tak niewielką, że licznik ledwo co wskazywał machając do nich
    i uśmiechając się, czy za takie coś można ponieść konsekwencje? W końcu
    to utrudnienie pracy funkcjonariuszy. Zdarzyło mi się także stanąć na
    poboczu przed fotoradarem straży miejskiej, bo przecież nie było zakazu
    zatrzymywania (co prawda odjechałem po jakiś 10s bo nie byłem pewien co
    mi grozi za takie zachowanie) ale gdybym stał tam dłużej to co by się
    stało?

    --
    krzysiek82

  • 56. Data: 2010-10-12 14:52:33
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:45, kamil pisze:
    > Zabiera jak zabiera, ale co za kretyn wsiada do czegos takiego opchniety
    > na podlodze bez zadnych pasow?

    Zapomniałem w końcu w poprzednim poście przejść do sedna.

    Nie bardzo mają wybór. Wsiądą, albo wsiądzie inny, a oni będą siedzieć
    na zasiłku, o ile mają, bo innej roboty nie ma.

    To tak bardzo ogólnie i pomijając detale.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 57. Data: 2010-10-12 14:52:41
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:50, Rychu pisze:
    > taa... a prędkość mierzy chip wystrzeliwany z radiowozu w samochód.

    prędkość jest brana z prędkości samochodu policyjnego.

    --
    krzysiek82

  • 58. Data: 2010-10-12 14:56:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > taa... a prędkość mierzy chip wystrzeliwany z radiowozu w samochód.

    Nie - prędkość liczy prędkościomierz samochodu policyjnego (odpowiednio
    zalegalizowany).
    To wcale nie jest prędkość ściganego, tylko ścigającego.

    Dlatego jest wymóg, aby ścigający jechał z podobną prędkością co ścigany.

  • 59. Data: 2010-10-12 14:57:01
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:26, tadek pisze:
    > "Klientom" mającym kilka mandatów w roku podnosić składkę OC w
    > szczególnych przypadkach odmawiać ubezpieczenia OC pojazdu.

    Kolejna durnota. Skoro mają do zapłacenia mandat, to dlaczego mają
    go potem drugi raz płacić w formie OC? Czemu po prostu nie większy
    mandat? Tak powstają właśnie bezsensowne przepisy, do których powstaje
    kilkaset niepotrzebnych baz danych, powodujących zawracanie głowy
    normalnym ludziom i dowalanie roboty biurokratom.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 60. Data: 2010-10-12 14:57:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    Proponuje - idz z tym haslem na wybory. Ciekawe ilu cie poprze :-)

    Znaczy sie .. tez niezle cisnales :-)

    J.