  • 61. Data: 2010-10-12 14:57:28
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message
    news:4cb45a30$0$27040$65785112@news.neostrada.pl...

    > to utrudnienie pracy funkcjonariuszy. Zdarzyło mi się także stanąć na
    > poboczu przed fotoradarem straży miejskiej, bo przecież nie było zakazu
    > zatrzymywania (co prawda odjechałem po jakiś 10s bo nie byłem pewien co mi
    > grozi za takie zachowanie) ale gdybym stał tam dłużej to co by się stało?

    Jak chcesz im zorganizowana akcja utrudnic zycie, wyciagnij jakis
    bezpiecznik i rozloz rece, ze 'sie popsulo'.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 62. Data: 2010-10-12 14:57:46
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > To dolozyc za to konkretne kary i zniesc ten chory system przekazywania OC
    > miedzy wlascicielami, gdzie cholera wie kto, na co i czy oplacone wogole
    > ma. Zawsze podobala mi sie prostota brytyjskiego - ubezpieczenie na
    > konkretnych kierowcow danego samochodu, zwyzki za wykroczenia w ciagu
    > ostatnich kilku lat i przede wszystkim spore oplaty dla mlodych kierowcow
    > uzaleznione od mocy, a nie pojemnosci. Gowniarze ucza sie na corsach, bo
    > inaczej przez rok na samo ubezpieczenie nie zarobia.

    W PL jest, OIDP, 5k pln za jazdę bez OC i co z tego? Nie wysokość kary tylko
    świadomość jej nieuchronności działają na ludzi.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 63. Data: 2010-10-12 15:00:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2010 14:57, J.F. pisze:

    > Proponuje - idz z tym haslem na wybory. Ciekawe ilu cie poprze :-)

    Zwróć uwagę, że to nie ja pisałem :-P

    > Znaczy sie .. tez niezle cisnales :-)

    Właśnie nie. Spokojnie się turlałem - generalnie staram się tak jechać,
    żeby zminimalizować zużycie paliwa. W rekordowym miesiącu zszedłem do
    4,9l/100km :D W tym trochę gorzej - 5,17...

    Po prostu on pędził... ale potem musiał co chwila hamować.

  • 64. Data: 2010-10-12 15:01:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2010 14:57, Rychu pisze:

    > Kolejna durnota. Skoro mają do zapłacenia mandat, to dlaczego mają
    > go potem drugi raz płacić w formie OC? Czemu po prostu nie większy
    > mandat? Tak powstają właśnie bezsensowne przepisy, do których powstaje

    Bo mandat zapłaci raz i ma "z głowy".

  • 65. Data: 2010-10-12 15:02:48
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-12 14:57, Rychu pisze:

    > Kolejna durnota. Skoro mają do zapłacenia mandat, to dlaczego mają
    > go potem drugi raz płacić w formie OC?

    Nie durnota, a bardzo dobre rozwiązanie - do tego dość szeroko
    stosowane.

    > Czemu po prostu nie większy mandat?

    To też.

    > Tak powstają właśnie bezsensowne przepisy, do których powstaje
    > kilkaset niepotrzebnych baz danych, powodujących zawracanie głowy
    > normalnym ludziom i dowalanie roboty biurokratom.

    Wręcz przeciwnie - jedna baza udzielająca informacji o przebiegu
    jego ubezpieczeń, wykroczeń itd.

  • 66. Data: 2010-10-12 15:03:00
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:52, krzysiek82 pisze:

    > prędkość jest brana z prędkości samochodu policyjnego.

    Zwracam honor. Byłem przekonany, że stosuje się trochę bardziej
    zaawansowane technologie. Swoją drogą to to jest świetny argument,
    żeby podważyć wysokość mandatu, oczywiście wszystko zależy od sytuacji.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 67. Data: 2010-10-12 15:04:12
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Akurat dobrze, ze nie marnuja czasu na sciganie niezwykle groznych
    > przestepcow drogowych rozjezdajacych kwiatki na trawniku. Od tego jest straz

    Dlatego napisałem " wszystkie służby". Blokada na kolo pewno kosztuje tyle co
    dwa mandaty. Słyszałem że są takie miejsca na Ziemi że do odholowania samochodu
    nie potrzeba żadnej służby. Podjeżdża prywatna firma mająca podpisaną umowę na
    takie holowania z miastem. Robi zdjęcia i od momentu kiedy dotknął źle
    zaparkowanego to jest jego. Właściciel może płakać, żebrać, posrać się. A jak by
    krzywo spojrzał to odpowiada tak jak by funkcjonariusza państwowego obraził.

  • 68. Data: 2010-10-12 15:08:00
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    >    A tam, jeszcze ten zaparkowany to... Mnie bardziej chodzi o tzw
    > bandyctwo drogowe.
    >
    > PZDr
    > Adam

    Uważasz że źle zaparkowany samochód to pryszcz. Z dwóch pasów robi jeden.
    Ciekawie się robi w godzinach szczytu. A on z jakiegoś dhelu albo zaopatrzenie
    do sklepu. Na środku potrafią stanąć. Jak nikt tego nie bezdie pilnował to
    niedługo w poprzek będą stawali.

  • 69. Data: 2010-10-12 15:11:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > W PL jest, OIDP, 5k pln za jazdę bez OC i co z tego? Nie wysokość kary
    > tylko świadomość jej nieuchronności działają na ludzi.

    5000 funtow, 6-8pkt karnych (mozna uzbierac tylko 12 przez 3 lata) + b.
    czesto zakaz prowadzenia pojazdow na 12 miesiecy, boli troche bardziej niz
    same finanse. To jest wlasnie problem polskich kar - przede wszystkim kasa,
    bo punkty znikajace po roku i wszystkie smieszne kursy odejmujace punkty sa
    smiechu warte.

    Na wyspach za przekroczenie predkosci albo przejazd na czerwonym obowiazuja
    standardowo 3pkt karne. Za powazniejsze wykroczenia (np jazde ponad 80mph na
    ograniczeniu 60) zazwyczaj sprawa konczy sie w sadzie, 3-6pkt + spore kary i
    rownie czesto zakaz prowadzenia, chocby na kilka tygodni. 12pkt uzbierane w
    3 lata - zakaz prowadzenia na rok. Uwierz, ze to dziala. :)

    Pozdrawiam
    kamil

  • 70. Data: 2010-10-12 15:13:51
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:34, kogutek pisze:

    > 110% racji. Nie ma prewencji. Wiele razy widziałem jak policyjny radiowóz omija
    > nieprawidłowo zaparkowany samochód pod sklepem. I nic. Nawet się nie zatrzymali.

    Sytuacja z Bielska-Białej. Niepelnosprytni maja komende na
    Rychlinskiego, problem w tym ze na drodze (Broniewskiego) prowadzacej do
    rychlinskiego jest czesto korek. Niepelnosprytne miski wykombinowaly
    sobie zatem ze nie beda stac w korku tylko beda go objezdzac uliczka
    prowadzacą do przychodni medycznej (Dworkowa nastepnie Zielona) i tam
    nastepnie lamiac zakaz wjazdu pojada sobie prosto juz Rychlinskiego.

    I Ty martwisz sie tym ze nie zauwazyli nieprawidlowo zaparkowanego
    samochodu gdy u mnie sieroty pare razy dziennie łapią 6 punktów i nie
    wiem, 200zł mandatu?
    :)