  • 191. Data: 2010-10-14 14:13:43
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Ale ty nawołujesz do dop...nia mandatów za co tylko się da. A ja pisałem
    > o sytuacji, kiedy nie dostaje za coś mandatu, ale ty mimo wszystko, już
    > liczysz z tego powodu swoją stratę, "bo mogli mu dowalić, a tego nie
    > zrobili.".
    >
    > --
    > Marcin "Kenickie" Mydlak
    > Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    > P307 2.0HDi/90
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
    Poczytaj dokładnie. Ja jak bym mógł to bym zniósł mandaty. Zostawił bym tylko
    punkty i dal możliwość zmniejszania ich liczby za bardzo wysoką opłatą. Nie było
    by obowiązku chodzenia na drogie szkolenia. Zabrali za punkty, masz kasę to jak
    chcesz idziesz i płacisz. Nie masz kasy to za rok sami odeślą PJ pocztą. Ale jak
    by w międzyczasie złapali bez PJ to nawet chłop w kieleckim miałaby lepiej.

  • 192. Data: 2010-10-14 16:28:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Oct 2010 20:36:07 +0200 osobnik zwany R2r wystukał:

    > Widać za mało jeszcze w życiu doświadczyłeś a wyobraźnia Twoja nie
    > ogarnia takich pojęć jak ubóstwo, brak stałego dochodu itp.

    i to uzasadnia lamanie prawa? A kraść też mogą? Bo przecież ich nie stać
    na kupienie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 193. Data: 2010-10-14 16:45:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Oct 2010 14:38:43 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    próbowac mogą :)

  • 194. Data: 2010-10-14 16:53:16
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-10-14 16:28, masti pisze:
    > i to uzasadnia lamanie prawa? A kraść też mogą? Bo przecież ich nie stać
    > na kupienie

    Pytanie, czy na pewno osoba wsiadająca do samochodu nieprzystosowanego
    do przewozu osób łamie prawo.
    Ale ja nie o tym, lecz o urąganiu ludziom zmuszonym sytuacją do takiego
    a nie innego zachowania. Chodzi mi o pasażerów tego samochodu, bo co do
    kierowcy to chyba mamy wszyscy podobne zdanie.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 195. Data: 2010-10-14 17:12:00
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 14.10.2010 08:48, moje_przedmioty pisze:
    > Po co kto? kto siedzi w anglii skupia si? na problemach polskich?
    > Zawsze mnie to nurtowa?o.

    Bo ma nadzieje, ze jego wnuki beda mogly zyc w Polsce?

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 196. Data: 2010-10-14 18:28:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 12:21, R2r pisze:

    > Raczej Tobie.
    > Byłeś kiedyś przez kilka miesięcy bez środków do życia?

    Byłem.

    > A jaki to ma związek z wsiadającymi do przeładowanego środka
    > transportu pracownikami sezonowymi?

    No dokładnie tak samo - debilizm wrodzony.

    > Problem gdy dowiesz się o jego upodobaniach zbyt późno...

    Ale to nie był ich pierwszy kurs tym roburem.

    > Skąd Twoja pewność, że był?

    Że był co ?

    6008

  • 197. Data: 2010-10-14 18:30:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 13:26, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Co to ma do rzeczy?
    > I kiedy tam trupy były?

    Aaaaa ... czekamy na trupy ... a wtedy wiadomo: "byłeś kiedyś w
    sytuacji, że jak spóźnisz się 5 min do roboty, to szef wyzywa
    twoją żonę od dziwek ?"

    > Jakby od tego zależało polepszenie twojego bytu to byś wsiadł. W
    > końcu to jeden wypadek a ilu tak jeździ?

    Sądzisz, że wsiadłbym do robura na drewnianą ławeczkę ???
    Pogięło cię i to zdrowo. Ale tu jest właśnie pies pogrzebany -
    nie mam przerośniętego instynktu samobójczego.

    > O 5 rano w jakiejś nieduże wiosce? Nie było.

    dowód ?

    6008

  • 198. Data: 2010-10-14 18:30:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 12:16, R2r pisze:

    > Adam, jak nie masz naprawdę na chleb i wreszcie trafi Ci się
    > okazja zarobienia paru groszy w sytuacji gdzie na Twoje miejsce
    > jest kilku kolejnych chętnych, to odmówisz przewozu do pracy
    > nieprzystosowanym pojazdem? Nie żartuj...

    Co następne ? Na zderzaku lokomotywy, skoro nie ma na bilet ?

    6008

  • 199. Data: 2010-10-14 18:31:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 16:53, R2r pisze:

    > Pytanie, czy na pewno osoba wsiadająca do samochodu
    > nieprzystosowanego do przewozu osób łamie prawo.

    Nie łamie - jest debilem.

    > Ale ja nie o tym, lecz o urąganiu ludziom zmuszonym sytuacją do
    > takiego a nie innego zachowania.

    Broń przy skroni była ?

    6008

  • 200. Data: 2010-10-14 18:33:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 12:26, Tomasz Finke pisze:

    > Odwrotnie, to byli bardzo wartościowi obywatele, którzy świadomie
    > podejmowali ryzyko,

    OK, od dziś będę wartościowym człowiekiem. Będę jeździł jeszcze
    szybciej waląc fotoradary ... Wszak więcej km natłukę w danej
    jednostce czasu - zarobię na siebie i rodzinę i zapewnię im
    godniejsze życie.

    6008