  • 181. Data: 2010-10-14 08:48:36
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6a48.00000001.4cb44890@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > krajach europejskich. Jakiś czas temu na autostradzie w Anglii widzialem
    > takie
    > zdarzenie. Siedzę przy oknie w autobusie. Kierowca autobusu jedzie z
    > dopuszczalną prędkością. Widziałem licznik. Za oknem z taką samą
    > prędkością co
    > autobus jedzie bryka nie z tej Ziemi. Na autostradzie praktycznie pusto.
    > 300
    > tamten mógł jechać. A jechał tyle co autobus. Jedyny samochód który wtedy
    > jechał
    > szybciej niż inne to była ciężarówka z polska rejestracją i polskimi

    Po co ktoś kto siedzi w anglii skupia się na problemach polskich?
    Zawsze mnie to nurtowało.

  • 182. Data: 2010-10-14 08:53:39
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >>

    > W PL jest, OIDP, 5k pln za jazdę bez OC i co z tego? Nie wysokość kary
    > tylko świadomość jej nieuchronności działają na ludzi.

    I na grupie tez mamy przekrój głupoty narodu.
    Nie wie a pisze ile wynosi kara.
    Pozniej nie jest dziwne że inni równie tepi kierują sie tym co znajdą na
    grupach dyskusyjnych

  • 183. Data: 2010-10-14 08:55:40
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś pytałem kogoś kto był w USA dlaczego tam boją się mandatów. W sumie
    > niezbyt wysokie mają. Przynajmniej tak wynika z policyjnych amerykańskich
    > programów. Odpowiedział ze OC nie jest obowiązkowe. Ale wszyscy je chcą
    > mieć.
    > Wysokość OC zależy od ilości mandatów. Jak ktoś uzbiera za dużo to
    > prościej jak
    > samochód sprzeda niż zapłaci składkę.
    >
    > --
    Wypowiedzi na swietnym poziomie.

    - Byłes w stanach??
    - Nie.
    - A ja znam kogoś kto był.
    Buhehhehehehehehe

  • 184. Data: 2010-10-14 09:39:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po co ktoś kto siedzi w anglii skupia się na problemach polskich?
    > Zawsze mnie to nurtowało.

    W ten sposób leczą swoje kompleksy emigranta.
    Gdyby było inaczej, to gadali by z podobnymi sobie, albo angolami na
    angielskich grupach, o tym co mają na codzień.

  • 185. Data: 2010-10-14 12:16:34
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    > Ogarnia. Są one synonimami głupoty.

    Adam, jak nie masz naprawdę na chleb i wreszcie trafi Ci się okazja
    zarobienia paru groszy w sytuacji gdzie na Twoje miejsce jest kilku
    kolejnych chętnych, to odmówisz przewozu do pracy nieprzystosowanym
    pojazdem? Nie żartuj...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 186. Data: 2010-10-14 12:20:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "radxcell" <s...@o...pl> wrote in message

    > hm... zastanowmy sie... bo nikt mi nie placi za wyciaganie jedynie
    > slusznych
    > wnioskow? a moze bo jestem madrzejszy niz statystyki? ;)

    Wez trzy osoby do kina na ten sam film. Jedna powie, ze swietny, druga ze do
    dupy, a trzecia ze taki sobie. Zupelnie, jak z twoim blogiem, jeden na
    wakacjach zobaczy dziury w drodze, drugi bedzie podziwial piekne widoki,
    obydwaj przywioza z tego zupelnie rozne wnioski.

    Jakos bardziej polegam na fakcie, ze dwa razy wiecej ludzi ginie w PL na
    drogach. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 187. Data: 2010-10-14 12:21:35
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    > jak łatwo Ci oceniać.

    Raczej Tobie.
    Byłeś kiedyś przez kilka miesięcy bez środków do życia?

    > Czym wytłumaczysz zachowania pieszych na E.PLATER na przejściu którego
    > nie ma ?
    A jaki to ma związek z wsiadającymi do przeładowanego środka transportu
    pracownikami sezonowymi?

    > Choćby skały srały nie wsiadłbym do robura, wiedząc, że kierowca robura
    > lubi wyprzedzać we mgle.
    Problem gdy dowiesz się o jego upodobaniach zbyt późno...

    > Pierwszy raz jechali tym busem ? W tym regionie polski nie ma
    > rzeczywiście alternatywnego transportu jak np 2 bus ?
    Skąd Twoja pewność, że był?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 188. Data: 2010-10-14 12:26:21
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    > Z obiegu spermą wyeliminowano grupę debili:

    Odwrotnie, to byli bardzo wartościowi obywatele, którzy świadomie
    podejmowali ryzyko, żeby zarobić na utrzymanie swoich rodzin, zamiast
    siedzieć w poczekalni w ośrodku pomocy społecznej.

    T.

  • 189. Data: 2010-10-14 13:26:39
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > jak łatwo Ci oceniać.
    >
    > Czym wytłumaczysz zachowania pieszych na E.PLATER na przejściu którego
    > nie ma ? Ubóstwem ? Brakiem stałego dochodu ? Czy jednak "biologią", tj
    > eliminacją jednostek nieprzystosowanych ?

    Co to ma do rzeczy?
    I kiedy tam trupy były?

    > Choćby skały srały nie wsiadłbym do robura, wiedząc, że kierowca robura
    > lubi wyprzedzać we mgle.

    Jakby od tego zależało polepszenie twojego bytu to byś wsiadł. W końcu
    to jeden wypadek a ilu tak jeździ?

    > Pierwszy raz jechali tym busem ? W tym regionie polski nie ma
    > rzeczywiście alternatywnego transportu jak np 2 bus ?

    O 5 rano w jakiejś nieduże wiosce? Nie było.

    \SK

  • 190. Data: 2010-10-14 13:49:28
    Od: k...@v...pl

> [...]
    > podejmowali ryzyko, żeby zarobić na utrzymanie swoich rodzin, zamiast
    > siedzieć w poczekalni w ośrodku pomocy społecznej.

    W TV mówili ze oni prawdopodobnie jechali pracować na czarno. Jak by to była
    prawda to faktycznie byli by wartościowymi obywatelami. Podwójnie wartościowymi.
    Raz z pracy na czarno a drugi raz z pobierania zasiłków z opieki. Słowa bym nie
    napisał jak by stwierdzili że przeładowany bus który jechał z prędkością nie
    większą niż 20km/h miał wypadek. I jak by jeżdżący tym busem, pokiereszowani
    trochę, mówili do kamer że kierowca zawsze tak jeździł bo wiedział że przy
    przeładowanym samochodzie w którym wiezie ludzi może się dużo zdarzyć. I nigdy
    nie było sytuacji żeby przyspieszył ponad te 20 na godzinę. I nawet jak Mańka
    zaczęła kiedyś rodzić to też szybciej nie pojechał. Był ty kiedyś na wiosce.
    Ludzie mający 30 lat wyglądają jak by mięli 50. Tak dbają o siebie i innych.