  • 141. Data: 2010-10-13 08:56:55
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-12 18:09, kogutek pisze:
    > A ja uważam że to było samobójstwo na życzenie.

    Dokładnie, spotkałem się z następującym stwierdzeniem ciężko nie
    przyznać racji:

    Ryszard Fonżychowski, prezes Stowarzyszenia na rzecz Poprawy
    Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ,,Droga i Bezpieczeństwo":

    - Równie dobrze można zapytać, dlaczego Polacy nie dbają o swoje
    zdrowie, higienę osobistą, toalety i wielkie innych rzeczy. Tu chodzi o
    naszą mentalność. My ciągle mylimy pojęcie demokracji z anarchią.
    Myślimy nie, jak dostosować się do przepisów, tylko jak je ominąć.

    --
    krzysiek82

  • 142. Data: 2010-10-13 09:01:58
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości
    > Każdy ma dwa wyjścia. 1 żyć. 2 nie żyć. Oni wybrali drugie. Brak kasy nie
    > usprawiedliwia głupoty. Policja łapie i stosuje kary w stosunku do głupków nie
    > dlatego żeby sobie krzywdy nie zrobili. Tylko żeby nie zrobili innym. Tym co
    > chcą żyć, być zdrowi. Jesteś to w stanie zrozumieć?

    Ja rozumiem, a ty?
    Ale nie martw się, syty głodnego _NIGDY_ nie rozumiał.

  • 143. Data: 2010-10-13 09:42:55
    Od: hamberg <r...@g...com>

    On 12 Paź, 13:18, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:
    > Cały sprzęt do pomiaru prędkości i wszystkie służby mające stosowne uprawnienia
    > powinny trafić na drogi. Radary - prędkość dopuszczalna + 5%. Służby wszystko co
    > jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już dość tego co się dzieje.

    Nie wiem co tutaj tak naprawde bylo przyczyna ale wczoraj podczas
    naprawde gestej mgly widzialem kilku baranow jadacych bez zadnych
    swiatel! Tutaj wszystko zawiedzie i nie ma w tym winy ani drog, ani
    starych zlomow na drogach.

  • 144. Data: 2010-10-13 09:44:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2010 22:46:38 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:
    >A ja się cieszę.
    >Z obiegu spermą wyeliminowano grupę debili:
    >- debila, który wziął więcej osób niż miał miejsc
    >- debili, którzy wsiedli mimo tego, że nie mieli miejsc i
    >jechali na pace

    Niekoniecznie - nic nie napisali ze to mlodziez w wieku
    reprodukcyjnym.

    J.

  • 145. Data: 2010-10-13 09:45:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-13 00:13, kogutek pisze:

    > Mylisz się. Jak przyjmie mandat albo nie odwoła się od wyroku to nawet jak nie
    > wpłaci to jest już w pewnym sensie nasza wspólna kasa.

    Ale ty nawołujesz do dop...nia mandatów za co tylko się da. A ja pisałem
    o sytuacji, kiedy nie dostaje za coś mandatu, ale ty mimo wszystko, już
    liczysz z tego powodu swoją stratę, "bo mogli mu dowalić, a tego nie
    zrobili.".

  • 146. Data: 2010-10-13 09:52:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > W kontekscie tego konkretnego wypadku: tak, kierowca popelnil ogromny
    > blad, ale nie doszloby do tego na drodze dwupasmowej.

    To akurat była droga wojewódzka, więc trudno się czepiać że nie była
    dwupasmówką.
    Sam bym chętnie zwalił to na drogę, ale w tym przypadku nie idzie.
    Nie popadajmy w przesadę.

  • 147. Data: 2010-10-13 09:57:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 05:36:22 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Wed, 13 Oct 2010 01:18:47 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:
    > ITD nie może ztrzymać takiego busa. Ich władza nie sięga poniżej 3.5t DMC.

    To jakim cudem w CKMK widzialem iCara (przewoz osob) zatrzymanego przez
    krokodyle (btw, po raz pierwszy w CKMK zobaczylem ITD :)? Na DMC>3.5t ten
    opel mi nie wygladal ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 148. Data: 2010-10-13 10:19:59
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 12 Paź, 16:36, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > OC nie jest kierującego tylko samochodu. Co jak właścicielem jest ktoś
    > bez prawa jazdy, jak np. bank? :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
    > JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    > Tlen: madman1985, GG: 2283138

    To "chłop" robotę stracu błyskawicznie a bank zapłaci wyższą składkę

  • 149. Data: 2010-10-13 10:29:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Oct 2010 07:57:22 +0000 osobnik zwany Jacek Osiecki
    wystukał:

    zarejestrowany jako autobus?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 150. Data: 2010-10-13 10:45:14
    Od: z <z...@g...pl>

    kml pisze:

    > W jaki sposób to wpłynie na wyplenieni głupoty? Efekt będzie taki, że
    > najpierw taki pan będzie jechał wolno a potem "czas nadrabiał". Ten
    > wypadek to jest książkowy przykład debila IMO, który 1)wpakował ludzi
    > jak warzywa na pakę 2)zamiast jechać wyjątkowo ostrożnie z uwagi na
    > ilość pasażerów i warunki na drodze to tak powoził, że wydzwownił. Nie
    > wiem czy to nie jest nowy niechlubny rekord zabitych osób na raz w
    > jednym wypadku z udziałe dwóch pojazdów.

    Dokładnie!!!
    Taki kretyn się zawsze znajdzie niezależnie jakie ograniczenie będzie stało.
    Wniosek: Albo uznajemy że prawo jazdy maja dorośli sprawni na umyśle i
    ciele odpowiednio przeszkoleni ludzie i odpowiadają srogo za to co
    zrobią albo 2/3, 3/4 ludzkości powinna mieć zakaz wsiadania do samochodu

    Jeśli wybieramy pierwszą opcję to "państwo" powinno się zająć drogami i
    infrastrukturą a nie stawianiem fotoradarów.
    Obywatel ma się łatwo i szybko dostać z punktu A do punktu B (nie
    koniecznie swoim autem) Czy dłubie w nosie czy gada przez komórkę w
    samochodzie to nie jest pole zainteresowania "państwa"
    Wprowadzanie kolejnych zakazów nic nie da. Biedny człowiek chcący
    przetrwać od pierwszego do pierwszego zawsze będzie bardziej ryzykował i
    wsiądzie do takiego busa bo nie ma wyboru.