-
Data: 2010-10-13 12:56:24
Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
<s...@r...this.informa.and.that.pl>
> krzysiek82 wrote:
>>> Niemcow nie podaje za przyklad gdyz tam na wiekszosci autostrad
>>> nie ma
>>> ograniczenia. Gdy takie sa (remont, autostrada bez pasa
>>> awaryjnego itp.)
>>> to ograniczenia prdekosci "dzialaja" przez pierwszy kilometr,
>>> dwa.
>> Mimo iż nie ma ograniczeń, liczba zabitych na drogach jest tam
>> mniejsza. Paradoksalnie nie jest to zasługa rewelacyjnej sieci
>> drogowej. A w 99% przypadków kultury.
> Piramidalna bzdura.
Kultura jest. Sa tez i chamskie zachowania, ale kultury widac
zdecydowanie wiecej.
> Niemcy jeżdżą niebezpiecznie blisko ("na zderzaku")
Polemizowalbym. Maja na to kary i to rownie wysokie jak za
predkosc.
Przepisowy odstep - tyle metrow co polowa predkosci w km/h.
> w złych warunkach zapieprzają jak wściekli (na autostradzie kilka
> cm brei i śnieżyca -- a jadą wyżej 100km/h).
A to owszem. Ulewny deszcz, a oni nadal zap* 140 ..
> Na austostradach parę dzwonów (którko po) widziałem.
Statystyki sa jednak nieublagane - wypadkow na autostradach maja
srednia ilosc.
Nie jest to tyle co w GB, gdzie obowiazuje 110, ale mniej niz w
wielu innych krajach, gdzie obowiazuje 130.
I to pomimo tej wscieklej jazdy .. moze to nam sie wydaje ze za
szybko, a ich opony sobie jednak radza ?
Mimo ze to czesto "letnie" - i korki po trzy dni jak spadnie snieg
tez im sie zdarzaja :-)
> Te dzwony nie były śmiertelne a nie nawet nie kwalifikowały się
> pod nasze pojęcie "wypadek".
Oni maja jakies lagodne pojecie wypadku, bo maja ich straszna
ilosc - cos pol miliona rocznie.
U nas tylko 50 tys .. tych co to "rozstroj zdrowia trwal ponad 7
dni". Ale zmarlych maja mniej podobnie czy nawet mniej niz u nas,
wiec wnioskuje ze i wypadkow z naprawde rannymi musi byc znacznie
mniej.
> Bo nie były to zderzenia czołowe ani trafienie bok-w-bok. A nie
> były bo nie mogły być, bo to była autostrada. To właśnie *jest*
> zasługa rewelacyjnej sieci drogowej.
Ale sa niezli takze w kategorii "wypadki na _AUSTOSTRADACH_"
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.10 13:02 J.F.
- 13.10.10 13:25 J.F.
- 13.10.10 13:36 masti
- 13.10.10 13:42 Artur 'futrzak' Maśląg
- 13.10.10 14:02 PaPi
- 13.10.10 14:28 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.10 14:34 J.F.
- 13.10.10 14:38 J.F.
- 13.10.10 15:46 to
- 13.10.10 16:08 kamil
- 13.10.10 16:30 MichałG
- 13.10.10 17:57 to
- 13.10.10 20:17 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.10 20:36 R2r
- 13.10.10 22:07 Rafał \"SP\" Gil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]