  • Data: 2010-10-13 14:34:30
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    news:4cb59fc6$1@news.home.net.pl...
> [...]

    Daje sie znacznie szybciej. Ale moze oni nie potrafia :-)

> [...]
    > Po stronie niemieckiej stara hitlerowska betonowka w remoncie,
    > czynny jeden pas ruchu na dlugosci okolo 20-30 km - drugi
    > remontowany.
    > Ten czynny tak nierowny ze zeby mozna sobie powybijac jadac
    > dozwolone 80 km/h...
    > Po stronie polskiej autostrada z rowniutka asfaltowa
    > nawierzchnia. Budowany wezel drogowy przez co zajety jest pas
    > awaryjny oraz zawezono do okolo 3 - 3.2 dwa pasy ruchu i ...
    > ograniczenie 50 km/h.
    > DEBILIZM ale niestety wymuszony przez prawo jakie u nas

    Czy na pewno o tym samym mowimy ?

    Co innego jest jak masz cala jedna jezdnie w remoncie, a ruch
    skierowany na druga.
    Pas jest jeden, tzn dwa, albo z 3 zrobili 4 - ale cala jezdnia jest
    do ruchu, a druga cala do pracy.

    A co innego jak jak zajmujesz jeden pas i ludzie musza pracowac na
    szerokosci 3m, a obok samochody jada. Zlamie sie takiemu lopata w
    czasie opierania o nia, zatoczy sie na pas czynny i kto jest winien
    ?

    Albo koparka sie obroci i wystawi kuper o 20cm ..

    J.