  • Data: 2010-10-12 14:52:10
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-12 14:47, kamil pisze:
    > Akurat dobrze, ze nie marnuja czasu na sciganie niezwykle groznych
    > przestepcow drogowych rozjezdajacych kwiatki na trawniku. Od tego jest
    > straz miejska.

    niestety durne prawo umożliwiło strażakom wiejskim zajmowanie się innymi
    sprawami a nie chodzeniem po osiedlach i pilnowaniem porządku.
    Tak z ciekawości zapytam, straż miejsca w łodzi na 11 listopada często
    stoi ze swoją magiczną skrzynką. Nie raz przejechałem koło nich z
    prędkością tak niewielką, że licznik ledwo co wskazywał machając do nich
    i uśmiechając się, czy za takie coś można ponieść konsekwencje? W końcu
    to utrudnienie pracy funkcjonariuszy. Zdarzyło mi się także stanąć na
    poboczu przed fotoradarem straży miejskiej, bo przecież nie było zakazu
    zatrzymywania (co prawda odjechałem po jakiś 10s bo nie byłem pewien co
    mi grozi za takie zachowanie) ale gdybym stał tam dłużej to co by się
    stało?

    --
    krzysiek82