  • Data: 2010-10-12 15:04:12
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > Akurat dobrze, ze nie marnuja czasu na sciganie niezwykle groznych
    > przestepcow drogowych rozjezdajacych kwiatki na trawniku. Od tego jest straz
    > miejska.
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Dlatego napisałem " wszystkie służby". Blokada na kolo pewno kosztuje tyle co
    dwa mandaty. Słyszałem że są takie miejsca na Ziemi że do odholowania samochodu
    nie potrzeba żadnej służby. Podjeżdża prywatna firma mająca podpisaną umowę na
    takie holowania z miastem. Robi zdjęcia i od momentu kiedy dotknął źle
    zaparkowanego to jest jego. Właściciel może płakać, żebrać, posrać się. A jak by
    krzywo spojrzał to odpowiada tak jak by funkcjonariusza państwowego obraził.