  • Data: 2016-02-23 20:45:33
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Axel wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > A ja mówię o tym, jak to wygląda w praktyce. Ulica ma 3km długości i połowa
    > 'skrzyżowań' nie jest skrzyżowaniem.
    > Jak pisaliśmy do ZDMu jako wspólnota o uregulowanie oznakowania, to odpisali
    > to co TY - że 'naturalnie spowalnia ruch'. Tyle, że w praktyce było mnóstwo
    > stłuczek i poważniejszych wypadków. Od czasu zniamy oznakowania zdecydowanie
    > mniej.

    Axel, co do tych nibyskryżowań z drogami wewnetrznymi to się całkowicie
    zgadzamy. To jest debilny wynalazek. Bo albo to jest jasno widoczny
    wyjazd w podwórka albo normalna ulica. A takie coś to nie jest
    spowolnienie ruchu tylko kryminał. Ale to trzeba uderzać do (p)osłów

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?