  • Data: 2011-06-28 14:49:04
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam zasadę, żeby niepewnych mieć za sobą a nie przed sobą. I jak
    > się ktoś za długo czai - a musi się długo czaić, skoro zdążył się
    > konwój stworzyć, to po prostu wyprzedzam.

    A nie dopuszczasz takiej mozliwosci, ze z przeciwka jest taki ruch, ze nie
    da sie wyprzedzic przez jakis czas? Albo droga jest tak kreta lub sa
    podjazdy, ze sie nie da?
    I nie mowie tu zaraz o konwoju na kilkadziesiat samochodow. Czasem jest to
    kilka samochodow i jak wyprzedzaja po kolei to idzie to w sumie i szybciej i
    co widac to tym filmie duzo bezpieczniej.

    Pozdrawiam

    Darek