  • Data: 2011-06-28 17:22:34
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SruTuTu" napisał w wiadomości grup
    >A mnie wkurwiaj? takie pizdy co maj? więcej ambicji niż możliwo?ci.
    >Dojeżdżam do jakiego? TIRa zawalidrogi a z przeciwka zatwardzenie jak
    >chuj, co chwila się wychylam i sprawdzam czy jest pusto. Droga wolna
    >chce wyprzedzać a tu już zaczyna z prędko?ci? furmanki wyprzedzać zza
    >moich pleców taka wła?nie pizda. I moje 170 kucy wpierdala siano bo
    >wie?niakowi się wydaje że jego zaprzęg jest najszypciejszy.

    Nie klam. Lub naucz sie jezdzic.
    Skoro z przeciwka zatwardzenie, to jak sie konczy ty masz pierwszy
    wolny pas, nie ten z tylu.
    A jak sie ma 170 kucy, to mozna sie przed furmanke bezpiecznie
    zmiescic .. chyba ze sie nie trzyma odstepu.

    Chyba ze ten z tylu ma jaja i wyprzedza lepiej niz twoje 170 kucy :-)
    Choc to moga byc jaja zamiast mozgu :-)

    J.