  • Data: 2011-06-28 13:52:11
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest kwestia tego czy wolę. Twierdzę, że nie mam problemu ze
    > znalezieniem klaksonu i użyciem go.

    To Ty kierowałeś tym Combo i zbaraniałeś?? ;)

    > Cóż - już się przekonaliśmy, że czytają grupę różni ludzie - może za
    > jakiś czas się dowiemy, że kierowca, który swoim zachowaniem
    > niezgodnym z art. 3 PoRD doprowadził do kolizji, poszedł siedzieć na
    > podstawie własnego filmy opublikowanego w Sieci.

    Być może :)
    Wszyscy popełniamy błędy i wszyscy powinniśmy mieć tego świadomość. Dziś
    ja się zagapię, ktoś przyhamuje i uratuje mi tyłek - jutro ja będę
    hamował. Takie jest życie. Traktowanie każdego "zajechania" jako celowy
    i złośliwy atak to bezmyślność, która do niczego dobrego nie prowadzi
    (co całkiem prawdopodobne widać najlepiej w omawianym przypadku).

    Pozdrawiam
    Paweł