  • 1. Data: 2010-10-21 16:52:51
    Temat: po co dublowac kanaly na sat?
    Od: pw <p...@g...com>

    Witam,
    Czy ktos moze mi wytlumaczyc jaki jest sens, nadawania tego samego
    programu przez platformy na roznych czestotliwosciach/kanalach i roznym
    systemem kodowania?

    nie lepiej byloby zeby jeden program byl nadawany na jednej czestotliwosci?

  • 2. Data: 2010-10-21 17:36:36
    Temat: Re: po co dublowac kanaly na sat?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "pw" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    > Czy ktos moze mi wytlumaczyc jaki jest sens, nadawania tego samego
    > programu przez platformy na roznych czestotliwosciach/kanalach i roznym
    > systemem kodowania?

    A gdzie tak jeszcze jest?
    Bo zazwyczaj wszystkie polskie platformy korzystaja z tego samego kanalu.
    Z róznymi systemami kodowania oczywiscie.

    Coraz mniej zostalo nieujednoliconych kanalów.

  • 3. Data: 2010-10-23 14:53:05
    Od: pw <p...@g...com>

    On 10/21/2010 07:36 PM, Cavallino wrote:
> [...]
    > Z róznymi systemami kodowania oczywiscie.
    >
    > Coraz mniej zostalo nieujednoliconych kanalów.

    np TVP HD jest x3

    TVP HD ORANGE POLSKA POLISH VIACCESS 3.0
    TVP HD N POLISH CONAX
    TVP HD CYFRA + POLISH MEDIAGUARD 2

    http://www.eutelsat.com/deploy_tvLineUp/struts/infoH
    dtv.do

  • 4. Data: 2010-10-24 12:19:55
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On 23 Paź, 16:53, pw <p...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > TVP HD  ORANGE POLSKA   POLISH  VIACCESS 3.0
    > TVP HD  N               POLISH  CONAX
    > TVP HD  CYFRA +         POLISH  MEDIAGUARD 2

    Faktycznie, że gdyby się dogadało conajmniej dwóch nadawców mogliby
    nadawać w takiej jakości jak daje oryginalnie TVP ... albo nawet
    upscaling z tego co tam dają do wyższej rozdzielczości ;-P
    Na pewno byłoby to wskazane dla kanałów przyrodniczych i sportowych.
    Kiedyś kilka tygodni NG Wild leciało FTA ze strumienia ok. 13 Mb i
    jeszcze żeby było ciekawiej to z polską fonią.

    Brooks

  • 5. Data: 2010-10-24 15:25:25
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-24 14:19, Brooks pisze:

> [...]
    > Kiedyś kilka tygodni NG Wild leciało FTA ze strumienia ok. 13 Mb i
    > jeszcze żeby było ciekawiej to z polską fonią.

    WOW! 13Mbit to chyba cały transporder Polsatu :-)

    Tomy M.

  • 6. Data: 2010-10-24 22:21:44
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On 24 Paź, 17:25, "Tomy M." <t...@a...com> wrote:

    > WOW! 13Mbit to chyba cały transporder Polsatu :-)
    >
    > Tomy M.

    Znalazłem stary link:
    http://satkurier.pl/news/49003/nat-geo-wild-hd-po-po
    lsku-z-24-5w.html
    Dużo się nie pomyliłem strumień był 12,1 Mbit/s
    Jedynie wielka szkoda, że to nieaktualny nius ;-(

    Brooks

  • 7. Data: 2010-10-25 12:08:09
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-25 00:21, Brooks pisze:

> [...]
    lsku-z-24-5w.html
    > Dużo się nie pomyliłem strumień był 12,1 Mbit/s
    > Jedynie wielka szkoda, że to nieaktualny nius ;-(

    Nie dlatego to napisałem że wątpię ... tylko aby
    skomentować jakość tych arcy komercyjnych super stacji TV
    które nadają z jakością sporo gorszą od YOUTUBE.

    Ktoś jeszcze ma wątpliwości że Internet wyprzedził
    jakościowo telewizję? Spora część materiałów
    w YOUTUBE w tym dużo amatorskich jest w 720p
    a TVN nadaje nadal 430 linii obrazu.

    Tomy M.

  • 8. Data: 2010-10-27 00:41:13
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On 25 Paź, 14:08, "Tomy M." <t...@a...com> wrote:

> [...]
    >
    > Ktoś jeszcze ma wątpliwości że Internet wyprzedził
    > jakościowo telewizję? Spora część materiałów
    > w YOUTUBE w tym dużo amatorskich jest w 720p

    A w nocy puścili nawet Norbit z Eddim Murphym ...bez reklam!
    Pewnie nie było chętnych na pasmo reklamowe.

    Brooks

  • 9. Data: 2010-10-30 18:09:39
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On 21 Paź, 18:52, pw <p...@g...com> wrote:
    <CIACH>
    > nie lepiej byloby zeby jeden program byl nadawany na jednej czestotliwosci?

    FYI podaję za satkurierem o wspólnych kanałach:
    Kanał AXN HD nadawany z tp Cyfrowego Polsatu posiada również CAID
    typowy dla platformy n.
    Natomiast kanał Cinemax HD z tp telewizji nowej generacji n
    będzie(jest?) dostępny dla Cyfrowego Polsatu.
    IMHO po lekturze PRTdoszli do wniosku GMTA.
    A tak poważniej pewnie zrealizowano porozumienie, które firmy zawarły
    w ciągu ostatnich miesięcy.
    HTH

    --
    Brooks: Biomechanical Robotic Organism Optimized for Killing and
    Sabotage

  • 10. Data: 2010-10-30 21:56:32
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

> [...]
    > systemem kodowania?
    >
    > nie lepiej byloby zeby jeden program byl nadawany na jednej

    Kiełbasa krakowska też w rożnych sklepach i w sumie bardzo dobrze.