  • Data: 2011-08-17 07:52:50
    Temat: Re: płyta czy zasilacz?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j2e6tp$m5g$1@news.onet.pl...
    > objaw jest taki: wyłączam na noc zasilanie listwą, następnego dnia
    > włączam listwę i wciskam power w kompie i... komp stertuje ale dopiero
    > po 5 sekundach od wciśnięcia power... po włączeniu działa... wciskam
    > ponownie power żeby wyłączyć... gaśnie... włączam powerem ponownie,
    > włącza się od razu, ale po 5 sekundach sam się wyłącza... i po tym już
    > działa normalnie, power raz włącza raz wyłącza...
    > co może być? zasilacz nowy, płyta używana... macie jakieś typy?

    A wcześniej działał dobrze??
    Mam Asusa P5K i po całkowitym wyłączeniu z prądu też ma double-boota (włącza
    się na sekundę, wyłacza na 2 i ponownie sam odpala już normalnie)

    Ale miałem też zasilacz już padający i na zimno odpalał, po kilkunastu
    sekundach restart robił. Potem już po 2 restarty a potem zmieniłem na
    Coolermastera i ustało.

    --
    Irokez