  • 31. Data: 2013-12-09 15:25:24
    Temat: Re: płyn bp zamarza na szybach
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-09 15:09, chochlik_drukarski pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:52a58385$0$2187$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na każdej grupie musi być taki klaun

    Przecież wszyscy widzą, co pisałeś wcześniej. Odwracanie kota ogonem
    niewiele tu pomoże.

    --
    MN

  • 32. Data: 2013-12-09 17:42:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-12-09 08:06, chochlik_drukarski wrote:

    > Płyn z biedronki naprawdę może być dużo lepszy od t ego z bp ? Spróbujemy

    Jeśli ten z BP zamarza ci na szybie przy takiech temperaturach jak tej
    "zimy" to zdecydowanie;)

    Shrek

  • 33. Data: 2013-12-12 11:30:05
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > No ja nawet jeszcze nie dolalem zimowego i letni daje rade tylko szyba
    > musi byc ciepla ;-)

    Same with me. Zamki zamarzły, szyby zamarzły, a letni płyn nie zamarzł.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 34. Data: 2013-12-27 12:39:20
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Nie widzisz, ze musi kupowac na BP?

    Ale jak się zabije to do kogo będzie miał pretensje?
    Gdybyż to kosztowało setki złotych a nie 5-10 na pół roku to można zrozumieć,
    że po co dokładać ale to też chyba chodzi o własne bezpieczeństwo.

    J.

  • 35. Data: 2013-12-27 12:46:05
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Przecież wszyscy widzą, co pisałeś wcześniej. Odwracanie kota ogonem
    > niewiele tu pomoże.

    Gorzej. Zostało to zapisane na wieki wieków w guglu: l7si9r$iac$...@d...me

    J.

  • 36. Data: 2013-12-28 11:13:38
    Od: d...@g...com

    W dniu piątek, 6 grudnia 2013 14:09:13 UTC+1 użytkownik chochlik_drukarski napisał:
    > Witam. Czy to jest normalne, �e p�yn bp zamarza od razu
    >
    > na szybie ? Pryskam, przez 2 sekundy jest super
    >
    > widoczno�� a potem robi si� bia�o. Nie wiem jakie s� temperatury
    >
    > ale na pewno nie ma �adnych niesamowitych mroz�w. Auto
    >
    > w �rodku jest ju� maksymalnie nagrzane, dmuchamie na
    >
    > szybe w��czone. Nie testowa�em innych p�yn�w bo musze
    >
    > niestety kupowaďż˝ na bp.
    >

    > Tu ktoďż˝ miaďż˝ podobny problem:
    >

    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,20,89432751,89432751,
    Zimowy_plyn_do_spryskiwacza_BP_Prestige_zamarza_.htm

    To świadczy o tym, że nie dodają silnie trującego metanolu.

  • 37. Data: 2013-12-28 11:56:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dresgolf,

    Zainstaluj sobie normalny czytnik i przestań rozwalać polskie literki!

    --
    Best regards,
    RoMan