  • 41. Data: 2011-07-19 08:59:27
    Temat: Re: pliterki w usenecie bylo Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j02hbr$h49$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > Są przypadki w których top-posting ma swoje solidne uzasadnienie,
    > potrafisz sobie takie coś wyobrazić w oderwaniu od świętości
    > netykietycznego przykazania?

    Owszem, sa takie przypadki.
    Ale dlaczego 99% uzytkownikow top-postuje zawsze i wszedzie?

    TA

  • 42. Data: 2011-07-19 09:39:32
    Temat: Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 12:52:43 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    > Tylko wtedy w zasadzie aparaty cyfrowe były ciekawostką, a nie głównym
    > nurtem.
    >
    > --
    > wer <",,)~~
    > http://szumofob.eu

    A teraz analogi są ciekawostką, a nie głównym nurtem. To w sumie można
    połączyć, jeżeli Czaruś się zgodzi. ;)

  • 43. Data: 2011-07-19 10:00:47
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-19 00:37:52 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > Coz za blyskotliwa i cieta riposta.

    Za to jakaż prawdziwa :-P

    > A po co? Co to by zmienilo?
    > Zreszta, zaznaczylem to w pierwszym poscie.

    No weź, trochę konsekwencji, tak często się zasłaniasz w tym wątku
    netykietą, że można by oczekiwać stosowania jej na każdym kroku, a nie
    tylko wybiórczo, gdzie wygodniej...

    > No, ale moze bysmy jednak wprowadzili kolorowanie watkow, html no i
    > flasza. Nie krepuj sie.

    Ja? Mnie to zwisa. Ale moderator od kasowania bezsensownych wątków by
    się czasem przydał.

    > Ale przyznasz ze z tym zgadnieciem, ze uzywam OE to trafiles jak kula w
    > plot? Skad ci to przyszlo do glowy, zwlaszcza ze wiesz ze uzywam makow.

    A gdzie ja napisałem, że Ty używasz Out-of-lucka, wskażesz palcem? To
    był przykład kolejnego badziewnego rozwiązania, które przy lamerskim
    używaniu kaszani kodowanie, więc mogłoby być wydumanym argumentem o
    nieużywaniu pl-literek, jeśli by podążać Twoim tokiem rozumowania.

    > Nie, zupelnie nie zrozumiales.

    Fakt, zupełnie nie rozumiem Twoich fantazji. I raczej jest mi z tym
    całkiem dobrze.

    de Fresz

  • 44. Data: 2011-07-19 11:18:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j03kkf$bes$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Za to jakaż prawdziwa :-P

    Bynajmniej.

    > No weź, trochę konsekwencji, tak często się zasłaniasz w tym wątku
    > netykietą, że można by oczekiwać stosowania jej na każdym kroku, a nie
    > tylko wybiórczo, gdzie wygodniej...

    Po prostu nie rozumiesz idei netykiety.
    Netykieta jest po to zeby wszystkim bylo latwiej.

    > Ja? Mnie to zwisa. Ale moderator od kasowania bezsensownych wątków by
    > się czasem przydał.

    To dlaczego sam nie przeniesiesz sie na jakies forum? Najlepiej
    moderowane. No wez, troche konsekwencji.

    In article <ivvtc9$i6a$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > taki Outlook jak potrafi nakaszanić, ho ho! Hint - jest wiele
    > lepszych czytników niż Out-of-luck czy Google, nie musisz być dumny z
    > używania badziewiewnego.

    IMHO byla to sugestia nie wprost, ze uzywam OE. Albo czytnika google.

    A, to dobrze. Jak mawial Yossarian.

    TA

  • 45. Data: 2011-07-19 13:59:29
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    In pl.rec.foto.cyfrowa T...@s...in.the.world wrote:
    > No, ale moze bysmy jednak wprowadzili kolorowanie watkow, html no i
    > flasza. Nie krepuj sie.

    No i tego właśnie staramy się uniknąć: wprowadzenia drugiej, zupełnie
    niepotrzebnej wersji pisanego języka polskiego. Czy raczej "polskawego". A
    dokładniej, to wreszcie porzucić tą wprowadzoną z przyczyn technicznych
    dawno temu.

    wit

  • 46. Data: 2011-07-19 14:13:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j042k1$sjr$1@news.onet.pl>,
    wit <w...@m...aei.polsl.pl> wrote:

> [...]
    > dokładniej, to wreszcie porzucić tą wprowadzoną z przyczyn technicznych

    Czy ty i tobie podobni macie jakies problemy z czytaniem? To ja juz nic
    nie poradze.
    Nie chce mi sie po raz n-ty przytaczac tych samych argumentow.
    Powiem wiec raz jeszcze - te przyczyny techniczne sa wciaz aktualne - w
    mailach, smsach etc.

    TA

  • 47. Data: 2011-07-19 14:27:29
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-19 13:18:12 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > Po prostu nie rozumiesz idei netykiety.
    > Netykieta jest po to zeby wszystkim bylo latwiej.

    I dlatego ignorujesz jej zalecenia, kiedy jest Ci tak wygodniej. Jesteś
    niezwykle wiarygodny.

    > To dlaczego sam nie przeniesiesz sie na jakies forum? Najlepiej
    > moderowane. No wez, troche konsekwencji.

    Bywam na kilku. Wrodzona wredność za to podpowiada mi, dlaczego Ciebie
    tam raczej nie spotkam :->

    > IMHO byla to sugestia nie wprost, ze uzywam OE. Albo czytnika google.

    Nie zrozumiałeś. To była sugestia, że zasłanianie się badziewnością
    jednego z wielu dostępnych na rynku narzędzi, jest prezentacją
    indolencji umysłowej. Już nie wspominając o drobnostce, że te narzędzia
    idzie zmusić do wyświetlania polskich znaków diakrytycznych, ale co
    tam, Ty i tak masz to gdzieś, wszak netykieta z przed 15 lat pozwala na
    kaleczenie języka.
    Dobra, znudziło mi się, EOT.

    de Fresz

  • 48. Data: 2011-07-19 15:47:16
    Od: Piotr Adamski <k...@T...pl>

    W dniu 11-07-18 19:30, marek augustynski pisze:

    > Zeby bylo bezpiecznie, zeby byl spokoj;)
    > Olej. Swiata nie naprawisz.
    >
    > marek

    I żeby nie było 20 postów na dzień "jaki kompakt za 500zł?", mnie się
    nawet nie chce grzebać w gąszczu tego bagna.

  • 49. Data: 2011-07-19 16:29:39
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-19 16:13, T...@s...in.the.world pisze:
    > Nie chce mi sie po raz n-ty przytaczac tych samych argumentow.
    > Powiem wiec raz jeszcze - te przyczyny techniczne sa wciaz aktualne - w
    > mailach, smsach etc.

    A tu to mnie szczerze zaskoczyłeś.
    W mailach i SMSach nie możesz ogonków używać???
    To masz pewnie komórkę z czasów powstawania netykiety :D

    JD

  • 50. Data: 2011-07-19 16:47:26
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > I żeby nie było 20 postów na dzień "jaki kompakt za 500zł?", mnie się
    > nawet nie chce grzebać w gąszczu tego bagna.

    I dlatego wygrzebujesz to co sens ma;)

    marek