  • Data: 2011-07-19 10:00:47
    Temat: Re: pliterki w usenecie bylo Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-19 00:37:52 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > Coz za blyskotliwa i cieta riposta.

    Za to jakaż prawdziwa :-P

    > A po co? Co to by zmienilo?
    > Zreszta, zaznaczylem to w pierwszym poscie.

    No weź, trochę konsekwencji, tak często się zasłaniasz w tym wątku
    netykietą, że można by oczekiwać stosowania jej na każdym kroku, a nie
    tylko wybiórczo, gdzie wygodniej...

    > No, ale moze bysmy jednak wprowadzili kolorowanie watkow, html no i
    > flasza. Nie krepuj sie.

    Ja? Mnie to zwisa. Ale moderator od kasowania bezsensownych wątków by
    się czasem przydał.

    > Ale przyznasz ze z tym zgadnieciem, ze uzywam OE to trafiles jak kula w
    > plot? Skad ci to przyszlo do glowy, zwlaszcza ze wiesz ze uzywam makow.

    A gdzie ja napisałem, że Ty używasz Out-of-lucka, wskażesz palcem? To
    był przykład kolejnego badziewnego rozwiązania, które przy lamerskim
    używaniu kaszani kodowanie, więc mogłoby być wydumanym argumentem o
    nieużywaniu pl-literek, jeśli by podążać Twoim tokiem rozumowania.

    > Nie, zupelnie nie zrozumiales.

    Fakt, zupełnie nie rozumiem Twoich fantazji. I raczej jest mi z tym
    całkiem dobrze.

    de Fresz