  • Data: 2011-07-19 18:33:56
    Temat: Re: pliterki w usenecie bylo Re: pl.rec.foto.cyfrowa vs pl.rec.foto
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <j04bch$2vfe$1@newsread1.aster.pl>, JD <j...@g...com>
    wrote:

    > A tu to mnie szczerze zaskoczyłeś.
    > W mailach i SMSach nie możesz ogonków używać???

    Mialem na mysli _posty_ na usenet. I tak, wlasnie SMSy

    > To masz pewnie komórkę z czasów powstawania netykiety :D

    Nie, mam na mysli wygode pisania.

    Oraz oszczednosc.
    Za sms z ogonkami placisz podwojnie.

    Oraz fakt, ze w komorkach bez polskiego menu z reguly nie mozna wybrac
    polskiej klawiatury.

    Czy naprawde tego wszystkiego nie wiecie (zwracam sie frakcji
    "nowoczesnej") czy po prostu rzniecie glupa?

    TA