  • 11. Data: 2011-10-25 17:40:37
    Temat: Re: play online na kartę - sprzedaż ?rodków
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.v3wlb2jt13q3bq@piotr-komputer.home...
    > Może się coś zmieniło, jak sięgnę pamięcią, dwa lata temu kiedy
    > korzystałem z Play Online prepaid, to kasy nie można było wydać na nic.

    Można, na stronie Play jest nawet cennik:
    http://www.play.pl/pl/oferta/internet/internet-na-ka
    rte/opcje/index.html
    tylko że karta sim działa tylko w telefonach obsługujących 3G (dodatkowo
    trzeba coś przełączyc w ustawieniach telefonu)

  • 12. Data: 2011-10-25 19:25:44
    Od: p <a...@z...pl>

    > Może się coś zmieniło, jak sięgnę pamięcią, dwa lata temu kiedy
    > korzystałem z Play Online prepaid, to kasy nie można było wydać na nic.

    Trzeba zmienic taryfe na nowy Play na karte czy jakos tak. W tej starej
    to chyba nie mozna bylo dzwonic.

    p.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl