-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "#" <#@.##.##>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <ki99du$tl6$1@news.task.gda.pl>
Subject: Re: play nie taki idealny
Date: Wed, 20 Mar 2013 13:04:13 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 62
Message-ID: <5149a5df$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: public-gprs400467.centertel.pl
X-Trace: 1363781100 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 37.47.195.148:3430
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1043548
[ ukryj nagłówki ]
> pokręcona sieć, gdybym wiedział na jaką taryfę to i tak 2x doładować
>
Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi... nie przeczytales regulaminu, nie
zapoznales sie z zasadami wiec jest to wylacznie twoja wina i nie zwalaj
wszystkiego na operatora.
Nie od dzis wiadomo, ze konsultatnci w roznych miejscach sa niedouczeni stad
tez koniecznosc zapoznania sie z regulaminem we wlasnym zakresie.
Po wprowadzeniu nowych taryf pare miesiecy temu w play, gosc w salonie
powiedzial mi ze nie ma mozliwosci migracji do Fresh, ale przekopalem
regulaminy i znalazlem interesujaca mnie informacje (opis calej procedury -
jasno i wyraznie).
Jest jeszcze inna mozliwosc: albo zle zadalismy pytanie, albo nie
zrozumielismy odpowiedzi konsultanta.
Jedno trzeba przyznac: przeniesienie numeru DO Play to bajka; wystarczy
jedna wizyta i po sprawie - wszystko odbywa sie szybko, sprawnie i
przyjemnie. (jesli wszystko gra w orange)
Dla przykladu:
Z orange - wina lezy wylacznie po ich stronie:
a) czesto okazuje sie, ze numer nie jest zarejestrowany pomimo posiadania
zatwierdzonej karty rejestracyjnej (np. konsultant pomylil sie w nazwisku (w
ich systemie) - walnal literowke),
b) karta rejestracyjna wyslana faksem nie dotarla w calosci bo brakowalo np.
drugiej strony;
Play -> orange:
c) do kazdej sprawy w orange jest zakladane nowe "konto", jesli klient ma
powyzej 20 "kont" system ich sie wysypuje i sa bardzo duze problemy,
d) 90% spraw trzeba zalatwiac w salonie firmowym (w ktorym sa zawsze mega
kolejki) poniewaz mniejsze punkty nie maja mozliwosci i nie chca zalatwiac
(tracic czasu) na formalnosci,
e) mniejsze punkty (partnerskie orange) nie chca przenosic numerow poniewaz
rzekomo nie posiadaja starterow przenaczonych do tego celu;
f) zwykle trzeba dwoch wizyt w orange zeby przeniesc numer: pierwsze
podpisanie dokumentow, druga odbior papierow i startera
g) czesto sie zdarza, ze zostaje wydana zla karta SIM ktora nie aktywuje sie
w ich systemie i trzeba zasuwac trzeci raz do salonu firmowego - zwlaszcza w
sytuacji: orange -> play -> orange
h) w sytuacji: t-mobile/plus -> play -> orange takie problemy nie wystepuja.
Przenosilem zloty numer: Plus -> orange -> Play -> Orange: 8 tygodni + 7
wizyt w salonie firmowym. W miedzyczasie okazalo sie, ze pomimo posiadania
dokumentow na przeniesienie z Plusa do Orange, numer w orange NIE jest
zarejestrowany w orange (rok 2008); wtedy przeniesienie numeru nie bylo
tozsame z rejestracja i orange nie chcialo wypuscic numeru do Play. Musialem
kolejny raz zsuwac do bok zeby numer zarejestrowac.
Generalnie z tego co widze, szybko i sprawenie zalatwiani sa abonamentowcy,
"karciarzom" robi sie wielkie problemy tak zeby ich zniechecic - chyba ze
chca kupic samo doladowanie.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
Najnowsze wątki
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-18 Warszawa => Frontend Developer (JS, React) <=
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]