-
1. Data: 2013-03-19 09:59:42
Temat: play nie taki idealny
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>
mieli mnie przeniesc na play fresh
doładowałem, wiadomo rok ważności
pare dni potem nie da się dzwonić przeniesli na inna taryfę
bok play: musi pan doładować by zmienić taryfę
i potem znowu doładować
reasumując z powodu błędu w play lub niedoinformowania w salonie
- nie mogłem nigdzie dzwonić
- muszę doładować 3x zamiast 1x
pokręcona sieć, gdybym wiedział na jaką taryfę to i tak 2x doładować
--
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
erator/
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/
-
2. Data: 2013-03-19 10:23:28
Temat: Re: play nie taki idealny
Od: dizel <x...@x...xx>
On Tue, 19 Mar 2013 09:59:42 +0100, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:
>mieli mnie przeniesc na play fresh
>doładowałem, wiadomo rok ważności
>pare dni potem nie da się dzwonić przeniesli na inna taryfę
>bok play: musi pan doładować by zmienić taryfę
>i potem znowu doładować
>
>reasumując z powodu błędu w play lub niedoinformowania w salonie
>- nie mogłem nigdzie dzwonić
>- muszę doładować 3x zamiast 1x
>
>pokręcona sieć, gdybym wiedział na jaką taryfę to i tak 2x doładować
Nie pokręcona, tylko przy przeniesieniu z innej sieci czy zmiany z abo
na kartę od pojawienia się taryf play na kartę wszystkich z automatu
przenoszą do taryfy play na kartę 0zł w play choćbyś we wniosku nie
wiadomo co zaznaczył. Także wiadomo o tym od dawna, wystarczyło po
przeniesieniu sprawdzić sobie jaką masz taryfę.
Po przeniesieniu trzeba sobie samemu ją zmienić na play fresh jeśli
komuś ta taryfa bardziej odpowiada.
I teraz konsultant ma racje bo jeśli chcesz przejśc na fresh to musisz
doładować za 5pln po czym zmienić taryfę na play fresh po zmianie
będziesz miał 14 dni jeszcze wychodzące, po czym doładuj za 5pln i
będziesz miał roczną ważność konta.
Zresztą w każdej sieci tak jest że promuje się najnowsze taryfy, a nie
stare, a co by nie mówić fresh ma swoje lata:)
Pozdrawiam
-
3. Data: 2013-03-19 10:31:30
Temat: Re: play nie taki idealny
Od: Bydlę <p...@g...com>
On 2013-03-19 09:59:42 +0100, "zlotowinfo" <d...@d...xx> said:
> reasumując z powodu błędu w play lub niedoinformowania w salonie
Czyli nie wiadomo kto jest winien?
--
Bydlę
-
4. Data: 2013-03-19 19:49:39
Temat: Re: play nie taki idealny
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>
Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:ki9b9i$m8q$1@cougar.axelspringer.pl...
> On 2013-03-19 09:59:42 +0100, "zlotowinfo" <d...@d...xx> said:
>
>> reasumując z powodu błędu w play lub niedoinformowania w salonie
>
> Czyli nie wiadomo kto jest winien?
>
wg play to salon
w styczniu jeszcze normalnie przenioslem na fresh, a teraz jakieś cuda
widać dużo im daje podwójna piątka zamiast jednej
--
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
erator/
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/
-
5. Data: 2013-03-19 19:51:33
Temat: Re: play nie taki idealny
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>
doladowałem tą poronioną sieć
i dalej nie mogę zmienić taryfy, co za padło ten play
przez stronę:
"Zmiana taryfy
Zmiana taryfy nie jest możliwa. Skontaktuj się z Obsługą Klienta."
kodem *163*4#:
zmiana taryfy: w tym momencie nie mozesz skorzystac z uslugi. Sproboj
ponownie gdy twoje konto bedzie aktywne
no takich cudów nie mialem w era ani w orange, co za padaczka play
--
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
erator/
http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/
-
6. Data: 2013-03-19 23:06:40
Temat: Re: play nie taki idealny
Od: "dizel" <x...@x...com>
zlotowinfo<d...@d...xx> wrote:
> doladowałem tą poronioną sieć
> i dalej nie mogę zmienić taryfy, co za padło ten play
> przez stronę:
> "Zmiana taryfy
> Zmiana taryfy nie jest możliwa. Skontaktuj się z Obsługą Klienta."
> kodem *163*4#:
> zmiana taryfy: w tym momencie nie mozesz skorzystac z uslugi. Sproboj
> ponownie gdy twoje konto bedzie aktywne
> no takich cudów nie mialem w era ani w orange, co za padaczka play
Po zablokowaniu konta i doladowaniu trzeba odczekać trochę żeby można było zmienić
taryfę, system musi to przetrawić a robi to koło 00-1.00 w nocy, rano już powinno sie
dać zmienić taryfę
--
Android Usenet Reader
-
7. Data: 2013-03-20 13:04:13
Temat: Re: play nie taki idealny
Od: "#" <#@.##.##>
> pokręcona sieć, gdybym wiedział na jaką taryfę to i tak 2x doładować
>
Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi... nie przeczytales regulaminu, nie
zapoznales sie z zasadami wiec jest to wylacznie twoja wina i nie zwalaj
wszystkiego na operatora.
Nie od dzis wiadomo, ze konsultatnci w roznych miejscach sa niedouczeni stad
tez koniecznosc zapoznania sie z regulaminem we wlasnym zakresie.
Po wprowadzeniu nowych taryf pare miesiecy temu w play, gosc w salonie
powiedzial mi ze nie ma mozliwosci migracji do Fresh, ale przekopalem
regulaminy i znalazlem interesujaca mnie informacje (opis calej procedury -
jasno i wyraznie).
Jest jeszcze inna mozliwosc: albo zle zadalismy pytanie, albo nie
zrozumielismy odpowiedzi konsultanta.
Jedno trzeba przyznac: przeniesienie numeru DO Play to bajka; wystarczy
jedna wizyta i po sprawie - wszystko odbywa sie szybko, sprawnie i
przyjemnie. (jesli wszystko gra w orange)
Dla przykladu:
Z orange - wina lezy wylacznie po ich stronie:
a) czesto okazuje sie, ze numer nie jest zarejestrowany pomimo posiadania
zatwierdzonej karty rejestracyjnej (np. konsultant pomylil sie w nazwisku (w
ich systemie) - walnal literowke),
b) karta rejestracyjna wyslana faksem nie dotarla w calosci bo brakowalo np.
drugiej strony;
Play -> orange:
c) do kazdej sprawy w orange jest zakladane nowe "konto", jesli klient ma
powyzej 20 "kont" system ich sie wysypuje i sa bardzo duze problemy,
d) 90% spraw trzeba zalatwiac w salonie firmowym (w ktorym sa zawsze mega
kolejki) poniewaz mniejsze punkty nie maja mozliwosci i nie chca zalatwiac
(tracic czasu) na formalnosci,
e) mniejsze punkty (partnerskie orange) nie chca przenosic numerow poniewaz
rzekomo nie posiadaja starterow przenaczonych do tego celu;
f) zwykle trzeba dwoch wizyt w orange zeby przeniesc numer: pierwsze
podpisanie dokumentow, druga odbior papierow i startera
g) czesto sie zdarza, ze zostaje wydana zla karta SIM ktora nie aktywuje sie
w ich systemie i trzeba zasuwac trzeci raz do salonu firmowego - zwlaszcza w
sytuacji: orange -> play -> orange
h) w sytuacji: t-mobile/plus -> play -> orange takie problemy nie wystepuja.
Przenosilem zloty numer: Plus -> orange -> Play -> Orange: 8 tygodni + 7
wizyt w salonie firmowym. W miedzyczasie okazalo sie, ze pomimo posiadania
dokumentow na przeniesienie z Plusa do Orange, numer w orange NIE jest
zarejestrowany w orange (rok 2008); wtedy przeniesienie numeru nie bylo
tozsame z rejestracja i orange nie chcialo wypuscic numeru do Play. Musialem
kolejny raz zsuwac do bok zeby numer zarejestrowac.
Generalnie z tego co widze, szybko i sprawenie zalatwiani sa abonamentowcy,
"karciarzom" robi sie wielkie problemy tak zeby ich zniechecic - chyba ze
chca kupic samo doladowanie.