eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplay nie taki idealny
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2013-03-19 09:59:42
    Temat: play nie taki idealny
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    mieli mnie przeniesc na play fresh
    doładowałem, wiadomo rok ważności
    pare dni potem nie da się dzwonić przeniesli na inna taryfę
    bok play: musi pan doładować by zmienić taryfę
    i potem znowu doładować

    reasumując z powodu błędu w play lub niedoinformowania w salonie
    - nie mogłem nigdzie dzwonić
    - muszę doładować 3x zamiast 1x

    pokręcona sieć, gdybym wiedział na jaką taryfę to i tak 2x doładować

    --
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
    erator/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/


  • 2. Data: 2013-03-19 10:23:28
    Temat: Re: play nie taki idealny
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 19 Mar 2013 09:59:42 +0100, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    >mieli mnie przeniesc na play fresh
    >doładowałem, wiadomo rok ważności
    >pare dni potem nie da się dzwonić przeniesli na inna taryfę
    >bok play: musi pan doładować by zmienić taryfę
    >i potem znowu doładować
    >
    >reasumując z powodu błędu w play lub niedoinformowania w salonie
    >- nie mogłem nigdzie dzwonić
    >- muszę doładować 3x zamiast 1x
    >
    >pokręcona sieć, gdybym wiedział na jaką taryfę to i tak 2x doładować

    Nie pokręcona, tylko przy przeniesieniu z innej sieci czy zmiany z abo
    na kartę od pojawienia się taryf play na kartę wszystkich z automatu
    przenoszą do taryfy play na kartę 0zł w play choćbyś we wniosku nie
    wiadomo co zaznaczył. Także wiadomo o tym od dawna, wystarczyło po
    przeniesieniu sprawdzić sobie jaką masz taryfę.
    Po przeniesieniu trzeba sobie samemu ją zmienić na play fresh jeśli
    komuś ta taryfa bardziej odpowiada.
    I teraz konsultant ma racje bo jeśli chcesz przejśc na fresh to musisz
    doładować za 5pln po czym zmienić taryfę na play fresh po zmianie
    będziesz miał 14 dni jeszcze wychodzące, po czym doładuj za 5pln i
    będziesz miał roczną ważność konta.
    Zresztą w każdej sieci tak jest że promuje się najnowsze taryfy, a nie
    stare, a co by nie mówić fresh ma swoje lata:)

    Pozdrawiam


  • 3. Data: 2013-03-19 10:31:30
    Temat: Re: play nie taki idealny
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-19 09:59:42 +0100, "zlotowinfo" <d...@d...xx> said:

    > reasumując z powodu błędu w play lub niedoinformowania w salonie

    Czyli nie wiadomo kto jest winien?


    --
    Bydlę


  • 4. Data: 2013-03-19 19:49:39
    Temat: Re: play nie taki idealny
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ki9b9i$m8q$1@cougar.axelspringer.pl...
    > On 2013-03-19 09:59:42 +0100, "zlotowinfo" <d...@d...xx> said:
    >
    >> reasumując z powodu błędu w play lub niedoinformowania w salonie
    >
    > Czyli nie wiadomo kto jest winien?
    >

    wg play to salon
    w styczniu jeszcze normalnie przenioslem na fresh, a teraz jakieś cuda
    widać dużo im daje podwójna piątka zamiast jednej

    --
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
    erator/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/


  • 5. Data: 2013-03-19 19:51:33
    Temat: Re: play nie taki idealny
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    doladowałem tą poronioną sieć
    i dalej nie mogę zmienić taryfy, co za padło ten play

    przez stronę:
    "Zmiana taryfy
    Zmiana taryfy nie jest możliwa. Skontaktuj się z Obsługą Klienta."


    kodem *163*4#:
    zmiana taryfy: w tym momencie nie mozesz skorzystac z uslugi. Sproboj
    ponownie gdy twoje konto bedzie aktywne



    no takich cudów nie mialem w era ani w orange, co za padaczka play


    --
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
    erator/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/


  • 6. Data: 2013-03-19 23:06:40
    Temat: Re: play nie taki idealny
    Od: "dizel" <x...@x...com>



    zlotowinfo<d...@d...xx> wrote:
    > doladowałem tą poronioną sieć
    > i dalej nie mogę zmienić taryfy, co za padło ten play
    > przez stronę:
    > "Zmiana taryfy
    > Zmiana taryfy nie jest możliwa. Skontaktuj się z Obsługą Klienta."
    > kodem *163*4#:
    > zmiana taryfy: w tym momencie nie mozesz skorzystac z uslugi. Sproboj
    > ponownie gdy twoje konto bedzie aktywne
    > no takich cudów nie mialem w era ani w orange, co za padaczka play

    Po zablokowaniu konta i doladowaniu trzeba odczekać trochę żeby można było zmienić
    taryfę, system musi to przetrawić a robi to koło 00-1.00 w nocy, rano już powinno sie
    dać zmienić taryfę





    --
    Android Usenet Reader


  • 7. Data: 2013-03-20 13:04:13
    Temat: Re: play nie taki idealny
    Od: "#" <#@.##.##>


    > pokręcona sieć, gdybym wiedział na jaką taryfę to i tak 2x doładować
    >

    Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi... nie przeczytales regulaminu, nie
    zapoznales sie z zasadami wiec jest to wylacznie twoja wina i nie zwalaj
    wszystkiego na operatora.

    Nie od dzis wiadomo, ze konsultatnci w roznych miejscach sa niedouczeni stad
    tez koniecznosc zapoznania sie z regulaminem we wlasnym zakresie.

    Po wprowadzeniu nowych taryf pare miesiecy temu w play, gosc w salonie
    powiedzial mi ze nie ma mozliwosci migracji do Fresh, ale przekopalem
    regulaminy i znalazlem interesujaca mnie informacje (opis calej procedury -
    jasno i wyraznie).

    Jest jeszcze inna mozliwosc: albo zle zadalismy pytanie, albo nie
    zrozumielismy odpowiedzi konsultanta.

    Jedno trzeba przyznac: przeniesienie numeru DO Play to bajka; wystarczy
    jedna wizyta i po sprawie - wszystko odbywa sie szybko, sprawnie i
    przyjemnie. (jesli wszystko gra w orange)

    Dla przykladu:

    Z orange - wina lezy wylacznie po ich stronie:

    a) czesto okazuje sie, ze numer nie jest zarejestrowany pomimo posiadania
    zatwierdzonej karty rejestracyjnej (np. konsultant pomylil sie w nazwisku (w
    ich systemie) - walnal literowke),
    b) karta rejestracyjna wyslana faksem nie dotarla w calosci bo brakowalo np.
    drugiej strony;

    Play -> orange:

    c) do kazdej sprawy w orange jest zakladane nowe "konto", jesli klient ma
    powyzej 20 "kont" system ich sie wysypuje i sa bardzo duze problemy,
    d) 90% spraw trzeba zalatwiac w salonie firmowym (w ktorym sa zawsze mega
    kolejki) poniewaz mniejsze punkty nie maja mozliwosci i nie chca zalatwiac
    (tracic czasu) na formalnosci,
    e) mniejsze punkty (partnerskie orange) nie chca przenosic numerow poniewaz
    rzekomo nie posiadaja starterow przenaczonych do tego celu;
    f) zwykle trzeba dwoch wizyt w orange zeby przeniesc numer: pierwsze
    podpisanie dokumentow, druga odbior papierow i startera
    g) czesto sie zdarza, ze zostaje wydana zla karta SIM ktora nie aktywuje sie
    w ich systemie i trzeba zasuwac trzeci raz do salonu firmowego - zwlaszcza w
    sytuacji: orange -> play -> orange
    h) w sytuacji: t-mobile/plus -> play -> orange takie problemy nie wystepuja.

    Przenosilem zloty numer: Plus -> orange -> Play -> Orange: 8 tygodni + 7
    wizyt w salonie firmowym. W miedzyczasie okazalo sie, ze pomimo posiadania
    dokumentow na przeniesienie z Plusa do Orange, numer w orange NIE jest
    zarejestrowany w orange (rok 2008); wtedy przeniesienie numeru nie bylo
    tozsame z rejestracja i orange nie chcialo wypuscic numeru do Play. Musialem
    kolejny raz zsuwac do bok zeby numer zarejestrowac.

    Generalnie z tego co widze, szybko i sprawenie zalatwiani sa abonamentowcy,
    "karciarzom" robi sie wielkie problemy tak zeby ich zniechecic - chyba ze
    chca kupic samo doladowanie.



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: