eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplay nie taki idealnyRe: play nie taki idealny
  • Data: 2013-03-20 13:04:13
    Temat: Re: play nie taki idealny
    Od: "#" <#@.##.##> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > pokręcona sieć, gdybym wiedział na jaką taryfę to i tak 2x doładować
    >

    Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi... nie przeczytales regulaminu, nie
    zapoznales sie z zasadami wiec jest to wylacznie twoja wina i nie zwalaj
    wszystkiego na operatora.

    Nie od dzis wiadomo, ze konsultatnci w roznych miejscach sa niedouczeni stad
    tez koniecznosc zapoznania sie z regulaminem we wlasnym zakresie.

    Po wprowadzeniu nowych taryf pare miesiecy temu w play, gosc w salonie
    powiedzial mi ze nie ma mozliwosci migracji do Fresh, ale przekopalem
    regulaminy i znalazlem interesujaca mnie informacje (opis calej procedury -
    jasno i wyraznie).

    Jest jeszcze inna mozliwosc: albo zle zadalismy pytanie, albo nie
    zrozumielismy odpowiedzi konsultanta.

    Jedno trzeba przyznac: przeniesienie numeru DO Play to bajka; wystarczy
    jedna wizyta i po sprawie - wszystko odbywa sie szybko, sprawnie i
    przyjemnie. (jesli wszystko gra w orange)

    Dla przykladu:

    Z orange - wina lezy wylacznie po ich stronie:

    a) czesto okazuje sie, ze numer nie jest zarejestrowany pomimo posiadania
    zatwierdzonej karty rejestracyjnej (np. konsultant pomylil sie w nazwisku (w
    ich systemie) - walnal literowke),
    b) karta rejestracyjna wyslana faksem nie dotarla w calosci bo brakowalo np.
    drugiej strony;

    Play -> orange:

    c) do kazdej sprawy w orange jest zakladane nowe "konto", jesli klient ma
    powyzej 20 "kont" system ich sie wysypuje i sa bardzo duze problemy,
    d) 90% spraw trzeba zalatwiac w salonie firmowym (w ktorym sa zawsze mega
    kolejki) poniewaz mniejsze punkty nie maja mozliwosci i nie chca zalatwiac
    (tracic czasu) na formalnosci,
    e) mniejsze punkty (partnerskie orange) nie chca przenosic numerow poniewaz
    rzekomo nie posiadaja starterow przenaczonych do tego celu;
    f) zwykle trzeba dwoch wizyt w orange zeby przeniesc numer: pierwsze
    podpisanie dokumentow, druga odbior papierow i startera
    g) czesto sie zdarza, ze zostaje wydana zla karta SIM ktora nie aktywuje sie
    w ich systemie i trzeba zasuwac trzeci raz do salonu firmowego - zwlaszcza w
    sytuacji: orange -> play -> orange
    h) w sytuacji: t-mobile/plus -> play -> orange takie problemy nie wystepuja.

    Przenosilem zloty numer: Plus -> orange -> Play -> Orange: 8 tygodni + 7
    wizyt w salonie firmowym. W miedzyczasie okazalo sie, ze pomimo posiadania
    dokumentow na przeniesienie z Plusa do Orange, numer w orange NIE jest
    zarejestrowany w orange (rok 2008); wtedy przeniesienie numeru nie bylo
    tozsame z rejestracja i orange nie chcialo wypuscic numeru do Play. Musialem
    kolejny raz zsuwac do bok zeby numer zarejestrowac.

    Generalnie z tego co widze, szybko i sprawenie zalatwiani sa abonamentowcy,
    "karciarzom" robi sie wielkie problemy tak zeby ich zniechecic - chyba ze
    chca kupic samo doladowanie.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: